Je snapt de betekenis van het woord aquarium wel lijkt me?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:16 schreef PICHT het volgende:
Een bus als rijdend aqarium? De busschauffeur in een duikerspak enzo.
Nee, het toont aan dat: ook al is er ergens geen vraag naar, als het geld oplevert gaan wij er lekker mee door!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
het is ook nooit goed, of er rijd te weinig of ze rijden weer teveel
* verkapt ik wil graag gaan verhuizen topic
Uiteraard maar de TS ziet een bus als groot aquarium. En daarin passen mensen dus ook de chauffeur met duikerspak en bijbehorende zuurstoffles.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Je snapt de betekenis van het woord aquarium wel lijkt me?![]()
Daar zijn niet genoeg te bereiken consumenten voor die rijdende reclamebakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Lexie het volgende:
Ga in een dorp wonen, daar moet je bellen wil je een bus zien.
?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef nozem het volgende:
ik geef je een heel klein beetje gelijk. Niet omdat ik zelf in de situatie zit, maar voor mijn broer.
Zuurstofflessen heb je inderdaad nodig in zo'n smerige stinkdingen als bussen.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef PICHT het volgende:
[..]
Uiteraard maar de TS ziet een bus als groot aquarium. En daarin passen mensen dus ook de chauffeur met duikerspak en bijbehorende zuurstoffles.
De arme drommel woont aan één van de drukste buslijnen die Breda rijk is. Er komen meer bussen in een uur voorbij dan eenarmige trompetisten, en dat wil wat zeggen.quote:
Duiken met zuurstoffles raad ik je af te doenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef PICHT het volgende:
[..]
Uiteraard maar de TS ziet een bus als groot aquarium. En daarin passen mensen dus ook de chauffeur met duikerspak en bijbehorende zuurstoffles.
Belgie kent dan ook bar weinig stoepen.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:53 schreef DeeCruise het volgende:
Wees blij dat je binnenkort naar belgie verhuist! In het gemiddelde dorp in belsj komt er 1 bus per uur, en daar stappen wel lui in...De chauffeurs rijden daarentegen wel de voetgangers van de stoep af, maar ach....
DAAR BEN IK OOK HEEEEEEEEEL BLIJ OM, ik heb me een plek gekocht 800m aan t einde van een doodlopende straat.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:53 schreef DeeCruise het volgende:
Wees blij dat je binnenkort naar belgie verhuist! In het gemiddelde dorp in belsj komt er 1 bus per uur, en daar stappen wel lui in...De chauffeurs rijden daarentegen wel de voetgangers van de stoep af, maar ach....
Hier niet dus, ook als ik op andere plaatsen die bussen bekijk zijn ze gewoon LEEG!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef bas-beest het volgende:
@TS, wel eens over nagedacht dat de halte na jouw huis (of 2 of 3 haltes whatever) dat er dan missschien bij iedere bus wel 40 mensen instappen?![]()
Eigenlijk rijden er ook helemaal geen bussen. Je beeldt het je slechts in.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Hier niet dus, ook als ik op andere plaatsen die bussen bekijk zijn ze gewoon LEEG!
"s avonds maken die chauffeurs zelfs de lichten uit in de bus zodat het niemand opvalt dat ze leeg rond karren!
Zou wel eens iemand kunnen opvallen?![]()
Hoe bevalt jouw t wonen in t Belsj?? by the way?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:53 schreef DeeCruise het volgende:
Nog net niet!, geloof dat ik maar eens een webcam ophang hier, wordt ik tenminste geloofd??quote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Eigenlijk rijden er ook helemaal geen bussen. Je beeldt het je slechts in.
Doe dat, livestream bussen bekijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nog net niet!, geloof dat ik maar eens een webcam ophang hier, wordt ik tenminste geloofd??![]()
Ik ben inderdaad razendbenieuwd naar al die bussen. Ik kan bijna niet wachten om ze met eigen ogen te aanschouwen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nog net niet!, geloof dat ik maar eens een webcam ophang hier, wordt ik tenminste geloofd??![]()
Er zal maar een keer een ongeluk gebeuren daar waardoor er een wegopstopping is 2 uur lang, ik wil wel eens zien hoe zo;n file eruit ziet van allemaal bussenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad razendbenieuwd naar al die bussen. Ik kan bijna niet wachten om ze met eigen ogen te aanschouwen.![]()
Dergelijke situaties zijn het inderdaad waard om die stream 24 uur per dag te volgen. Je zou ze maar missen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Er zal maar een keer een ongeluk gebeuren daar waardoor er een wegopstopping is 2 uur lang, ik wil wel eens zien hoe zo;n file eruit ziet van allemaal bussen![]()
Het grappige is dat er hier voor mijn deur ook nog een rotonde is en het toeval wil 5 keer per dag dat ze van drie kanten tegelijk met hun klote bussen op de rotonde komen aanrijden en dat er dan geen van hun meer die rotonde kan nemen omdat ze anders elkaar in de weg rijden!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Er zal maar een keer een ongeluk gebeuren daar waardoor er een wegopstopping is 2 uur lang, ik wil wel eens zien hoe zo;n file eruit ziet van allemaal bussen![]()
Nee, maar wel als hij het 32x per uur ziet.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Er maakt mij hier niemand wijs dat hij bijv. omdat er vanmiddag in de stad op lijn 38 een reclame van nuon power stond, hij daardoor direct maar overstapt naar die firma.
Nou, ik zou ze graag missen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Dergelijke situaties zijn het inderdaad waard om die stream 24 uur per dag te volgen. Je zou ze maar missen.
Ben blij, ik binnenkort ook niet meer!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef StefanP het volgende:
Had ik ook. 4 per uur x2 omdat ze in beide richtingen gingen. En ik woonde op de hoek van 90 graden. Heb je ooit een bus horen afremmen om vervolgens weer te accellereren? TYFUS TERING KANKER LAWAAI dus...
Nu in de VS hoor ik de hele dag niks, doodse stilte. Fantastisch. Niks. Echt helemaal niks. Heeeerlijk.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MBD weer!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, maar wel als hij het 32x per uur ziet.![]()
Heerlijk. Eindelijk een goede verbinding tussen mijn bedstede en het station.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nou, ik zou ze graag missen.
Als het kon zou ik ze graag eens een weekje omleiden bij jouw door de straat, piep je waarschijnlijk anders![]()
Om je shotje te halen?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Heerlijk. Eindelijk een goede verbinding tussen mijn bedstede en het station.
Nee. Om de trein te nemen.quote:
Om met een van die herrietreinen naar t vliegveld te gaan om daar met zo'n herrieding...................quote:
Neer te storten boven Vlaardingen ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:23 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Om met een van die herrietreinen naar t vliegveld te gaan om daar met zo'n herrieding...................
Dit moet je me eens uitleggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:27 schreef RUSTGRAAG het volgende:
overjenkende awacsen.
Allied warning and control system, voornamelijk amerikaans speelgoed dat hier hun basis in de buurt heeft (bomenkap afgelopen week!)quote:
Als t dat is, egaal, niks om continu boven je te hebben, smerige kankerherrie!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Airborne Warning and Control System
Sjah, het heeft zijn voor- en nadelenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw t wonen in t Belsj?? by the way?
Het klinkt alsof je blij bent dat je nog net naast Nederland woont en alles daar toch net ietsie beter is??quote:Op zondag 15 januari 2006 02:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sjah, het heeft zijn voor- en nadelen
Voordeel is dat ik gehuurd zit bij een relaxte huisbaas waar ik wat van de huur kon afdingen, en mijn contract heb kunnen wijzigen..Het openbaar vervoer is goedkoper, broodautomaten zijn handig, dat soort kleine praktische dingen.
Nadeel is onder andere de bureacratie in belgie, wat je zelf ook al hebt ondervonden..Verder het bellen (net nl bereik thank god), je post wat niet altijd even gunstig aankomt hier. En nu binnenkort ook het gelazer met auto verzekeren...![]()
Neen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef RUSTGRAAG het volgende:
jij hebt ook nuon power nu?
Nou, ik kan de wagen van mijn vriendin eindelijk overkopen.Pracht van een wagen, en veel te goedkoop voor wat je ervoor krijgt. Maar. het is een nederlander. Invoeren kost geen drol. Maar probeer als 23jarige in belgie maar eens een 164 ts super te verzekeren. No fokking way dat ik ga betalen wat ze er hier voor vragen..quote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je blij bent dat je nog net naast Nederland woont en alles daar toch net ietsie beter is??
Ik heb al behoorlijk gemerkt dat t hier in de streek allemaal wat kleinschaliger gaat, kreeg bijv. gisteren ff telefoontje van de burgemeester? alsof dat de normaalste zaak van de wereld is!
Kun je in Nl lang op wachten!
Wat is er met autoverzekeringen?
Jij bent ook altijd online he??quote:Op zondag 15 januari 2006 03:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nou, ik kan de wagen van mijn vriendin eindelijk overkopen.Pracht van een wagen, en veel te goedkoop voor wat je ervoor krijgt. Maar. het is een nederlander. Invoeren kost geen drol. Maar probeer als 23jarige in belgie maar eens een 164 ts super te verzekeren. No fokking way dat ik ga betalen wat ze er hier voor vragen..
Alsof je met een m3 aankomt?
Dat dacht ik al, op jouw kun je inpraten als brugman, jij bent niet te beinvloeden!quote:
Ik praat meestal niet met bussen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:33 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Dat dacht ik al, op jouw kun je inpraten als brugman, jij bent niet te beinvloeden!
Nope, alleen snachts...Ik haat overdag levenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd online he??
Is dat daar leeftijd gebonden dat verzekeren?
Nee bussen praten tegen jouw! neem nu a.u.b. nuon powerquote:
Verder alles goed?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:38 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Nee bussen praten tegen jouw!
Topic is zo onderhand behoorlijk naar de kloten aan t gaan..........quote:
Hmmmmquote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, alleen snachts...Ik haat overdag leven
Het leeftijd gebonden zijn is overal. Hoe jonger je bent, hoe duurder je verzekering is. Maar dat is niet de reden dat ik dat postte...Het gaat erom dat belgie een nogal duur beleid voert t.o.v. benzinewagens, met name de duurdere luxewagens...Buiten het aantal kw dat een wagen bezit, kijken ze ook nog eens naar sporteigenschappen. Dus buiten t feit dat ie 150 pk bezit, vinden ze het ook nog eens leuk om de verzekering omhoog te gooien omdat t een sportuitvoering is, en hij lichtmetalen velgen heeft...
belachelijk dus![]()
* DeeCruise verzekert auto op andermans naam
Mja, de toon werd gezet bij de OP.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef DeeCruise het volgende:
Topic is zo onderhand behoorlijk naar de kloten aan t gaan..........
Ow jah....in een wagen van 1310 kg met 150 pk zie ik me al gekwalificeerd als wegracer....quote:Op zondag 15 januari 2006 03:43 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Hmmmm
Zal wel niet geheel onzin zijn, weet nog uit t nieuws dat er elk weekend in Be. tig doden vallen in t verkeer, voornamelijk jonge discogangertjes in hun sportieve voituurtjes, lekker blazen en dan...........klats boom etc.
Zouden ze in Nl. eigenlijk ook moeten doen, dat systeem, gewoon onbetaalbaar maken dat spul.
Ben ik in een klap verlost van dat fenomeen wegrace geeikel!
Ja, er rijden geen bussen meer nu!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Topic is zo onderhand behoorlijk naar de kloten aan t gaan..........
Misschien is het een idee om dan niet meer boven/op het station te gaan wonen?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:45 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Maar het is echt te idioot voor woorden overdag en 's avonds
Eh, ja?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:46 schreef RUSTGRAAG het volgende:
OP?
Moet je ff wat duidelijker zijn over wat een ts 164 super is!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ow jah....in een wagen van 1310 kg met 150 pk zie ik me al gekwalificeerd als wegracer....
Praat geen onzin![]()
Zie enkele posts naar boven....en OP betekend OpeningsPost,quote:Op zondag 15 januari 2006 03:47 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Moet je ff wat duidelijker zijn over wat een ts 164 super is!
Een golf ts 164 super, nooit van gehoord!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zie enkele posts naar boven....en OP betekend OpeningsPost,
You're welcome
Zucht, je wil het maar niet begrijpen he...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:52 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Een golf ts 164 super, nooit van gehoord!
Nee, grapje, een alfa dus.
Maar dat zijn ook echt van die scheurijzers uit italie, levensgevaarlijk
Tjonge licht geraakt zeg?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zucht, je wil het maar niet begrijpen he...
Ga je maar fijn verder storen aan je bussen, ik verspil hier geen moeite meer aan....
@ 700 -> succes
Nope, maar ben een van de weinigen die serieus antwoordt geeft in je topics. Als je dan domme reacties wilt plaatsen wil ik je melden dat je dat beter voor anderen kunt bewaren...quote:
Ja, dat heb ik ook heus wel door hoor, maar een ''geintje'' en dan al afhaken?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, maar ben een van de weinigen die serieus antwoordt geeft in je topics. Als je dan domme reacties wilt plaatsen wil ik je melden dat je dat beter voor anderen kunt bewaren...
Nou een beetje verdelen dan die krengen zou ik zo zeggen, jij er dertig bij per uur en ik nog 2 over!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:in mn vorige dorp, kwam er eens in de twee uur een bus... tussen 7 uur 's ochtedns en 7 uru 's avonds
verwend nest
De overheid...daar ben ik al lang geleden mee gestopt over te klagen..Altijd hetzelfde gezeik met die lui. Een hoop beloftes in verkiezingstijd, en zodra ze eenmaal de positie/hun zetels hebben dan hoor je er niks meer van terug en moeten WIJ gaan bezuinigen. Maar o wee als je aan hun salaris komt...quote:Op zondag 15 januari 2006 04:04 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook heus wel door hoor, maar een ''geintje'' en dan al afhaken?
Ben blij dat je met jou enigermate normaal kan converseren in tegenstelling tot 90% hier op dit forum.
Maar effin, de overlast is, zoals je aan me kan merken echt geen fun meer, ik zie echt uit om te verhuizen.
Jammergenoeg hebben de producenten van de overlast geen greintje begrip voor hetgeen ze anderen aandoen!
Zelfs de overheid, die weet dat dit vervoer bekans zinloos is blijft t willens en wtens steunen omdat ze er aandelen in hebben!
Waar blijf je dan nog als last ervarende partij???
ik heb er nu 3 per uur, plus 3 de andere kant opquote:Op zondag 15 januari 2006 04:06 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nou een beetje verdelen dan die krengen zou ik zo zeggen, jij er dertig bij per uur en ik nog 2 over!
Ik heb ze laatst eens gebeld om wat uitleg te krijgen over hoe hier een enorm aantal bussen kan blijven rijden zonder ook maar een betalende klant daarin?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
De overheid...daar ben ik al lang geleden mee gestopt over te klagen..Altijd hetzelfde gezeik met die lui. Een hoop beloftes in verkiezingstijd, en zodra ze eenmaal de positie/hun zetels hebben dan hoor je er niks meer van terug en moeten WIJ gaan bezuinigen. Maar o wee als je aan hun salaris komt...
Ik heb honger........
En de optie om minder bussen per uur te laten rijden kwam niet eens in ze op?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:14 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst eens gebeld om wat uitleg te krijgen over hoe hier een enorm aantal bussen kan blijven rijden zonder ook maar een betalende klant daarin?
Kreeg ik als antwoord: van de reclamegelden die hermes ontvangt in combinatie subsidies!
Ik dus doorvragen waarom er 31 bussen door mijn straat rijden per uur, krijg ik als antwoord nadat ie t had uitgezocht, dat t er 32 zijn!
En dat t dienstrooster nu eenmaal zo in elkaar zat en ik dus gewoon pech heb????
Zij wisten ook dat het niet overliep van de reizigers, maar ze konden er niks aan doen, het was te duur om naast de grote bussen ook nog een arsenaal aan kleine busjes aan te schaffen?
Dit laat de overheid hier ook toe (lees provincie)quote:Op zondag 15 januari 2006 04:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
De overheid...daar ben ik al lang geleden mee gestopt over te klagen..Altijd hetzelfde gezeik met die lui. Een hoop beloftes in verkiezingstijd, en zodra ze eenmaal de positie/hun zetels hebben dan hoor je er niks meer van terug en moeten WIJ gaan bezuinigen. Maar o wee als je aan hun salaris komt...
Ik heb honger........
Kun je me eens uiteggen hoe ik een foto kanplaatsen in dit forum?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En de optie om minder bussen per uur te laten rijden kwam niet eens in ze op?
Indien je hem al geupload hebt naar t internet dan klik je met je rechtermuisknop op de foto, kopieer je de tekst wat achter adres staat, en plaatst die hier tussen [img] [/img]quote:Op zondag 15 januari 2006 04:22 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Kun je me eens uiteggen hoe ik een foto kanplaatsen in dit forum?
En nee, het dienstrooster lag vast voor de komende 5 jaar! en dat gingen ze niet open breken ookal vonden ze het zelf ook wat veel van t goede!
Ze zouden er met het samenstellen van t volgende rooster wat meer rekening mee houden?????
Of je foto alleen nog op je pc staat, of al op een pagina op het internet staat....geupload dus (tegenovergestelde van downloaden -> bestanden binnenhalen op je pc)quote:Op zondag 15 januari 2006 04:27 schreef RUSTGRAAG het volgende:
eu hoe bedoel je geupload?
Normaal is t toch rechts klikken kopieren drukken, en plakken op de plek waar ie moet komen!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Indien je hem al geupload hebt naar t internet dan klik je met je rechtermuisknop op de foto, kopieer je de tekst wat achter adres staat, en plaatst die hier tussen [[url= ]afbeelding[/url]]
indien ie nog niet op t internet staat kun je em hier na aanmelden uploaden:
http://www.imagehoster.com/login.php
Enig idee?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:30 schreef DeeCruise het volgende:
wat is nou je bedoeling...Een foto van je pc hier tonen, of een foto van een andere pagina op het internet?
MMM dank voor de tip, ik ga s effe kijken!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:36 schreef DeeCruise het volgende:
je moet de foto eerst "uploaden" naar een pagina op internet. Het kan niet rechstreeks op dit forum...Dus zul je gebruik moeten maken van een pagina die gratis ruimte beschikbaar stelt (zoals die link die ik ietsjes naar boven neerzette) Zodra hij eenmaal op de pagina staat, kun je em doorlinken naar dit forum (zoals in diezelfde post staat)
Ok, ik lees t wel mocht er zich een probleem voordien, ben nog wel een half uurtje aanwezigquote:Op zondag 15 januari 2006 04:37 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
MMM dank voor de tip, ik ga s effe kijken!
My god veel omslachtiger moet t niet worden, moet je je daarvoor registreren?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:36 schreef DeeCruise het volgende:
je moet de foto eerst "uploaden" naar een pagina op internet. Het kan niet rechstreeks op dit forum...Dus zul je gebruik moeten maken van een pagina die gratis ruimte beschikbaar stelt (zoals die link die ik ietsjes naar boven neerzette) Zodra hij eenmaal op de pagina staat, kun je em doorlinken naar dit forum (zoals in diezelfde post staat)
Dat gebeurd nu toch ook al veel, dat plaatsen van foto's, heb jij een heel scale aan foto's ergens op een site staan dat je zo snel die foto's van die golf en die alfa erop had staan?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:42 schreef DeeCruise het volgende:
omdat als ze dat zouden gaan doen, iedereen als een gestoorde mongool fotos zou gaan uploaden en het forum te groot zou worden (en dus te duur)
Je kunt overigens wel fotos uploaden in je fotoboek op fok...misschien is dat een optie?
(scrollbar bovenaan rechts in beeld bij sitenavigatie, ff naar fotoboek gaan)
Ik merk dat ik behoorlijk achter loop op het gebied van fora en pc's en internet in t algemeen?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:46 schreef DeeCruise het volgende:
Nee, www.google.nl, zoeken op afbeeldingen en plakken die handel
Wat gebeurd er eigenlijk met mijn foto als ik die op free imagehosting zet?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:46 schreef DeeCruise het volgende:
Nee, www.google.nl, zoeken op afbeeldingen en plakken die handel
Weinig, die blijft er staan (een maandje geloof ik) en dan wordt ie er weer af geknald...quote:Op zondag 15 januari 2006 04:51 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Wat gebeurd er eigenlijk met mijn foto als ik die op free imagehosting zet?
T is een beetje monkey see monkey do achtig, zelf het wiel uitvinden is lastig!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Weinig, die blijft er staan (een maandje geloof ik) en dan wordt ie er weer af geknald...
En ach, niet iedereen is bekend met het fenomeen computer...
Ik krijg er koppijn van, en ook van mijn vriendin die achter mij staat te zeuren dat ze niet kan slapen! van het geklik van t keyboard!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Weinig, die blijft er staan (een maandje geloof ik) en dan wordt ie er weer af geknald...
En ach, niet iedereen is bekend met het fenomeen computer...
haha, das ook een optie idd...maar ik sta pas laat op dus tegen de tijd dat t op dit forum staat is t al weer avond...Welterustenquote:Op zondag 15 januari 2006 05:03 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Kan m je beter mailen, gaat sneller geloof ik
En ik ben dadelijk vrijgezel als ik nog ff doorga hiermee, kan ik fulltime op dit forum zitten!quote:Op zondag 15 januari 2006 05:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
haha, das ook een optie idd...maar ik sta pas laat op dus tegen de tijd dat t op dit forum staat is t al weer avond...Welterusten![]()
Hahaha, tijd om de pc op een andere locatie te zetten...OF natuurlijk slaappillen in haar thee te rammenquote:Op zondag 15 januari 2006 05:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
En ik ben dadelijk vrijgezel als ik nog ff doorga hiermee, kan ik fulltime op dit forum zitten!
Zeikwijven ook altijd, bah
Zit al in een aparte kamer, zal er eens iets anders inrammen gvd.quote:Op zondag 15 januari 2006 05:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hahaha, tijd om de pc op een andere locatie te zetten...OF natuurlijk slaappillen in haar thee te rammen![]()
Het aantal bussen per uur wordt bepaald door de provincie, niet door de busmaatschappij. De provincie komt met aanbestedingen, en dat levert uiteindelijk contracten op. Het busbedrijf krijgt betaald voor het uitvoeren van het contract, niet per passagier ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En de optie om minder bussen per uur te laten rijden kwam niet eens in ze op?
In Almere zitten de bussen de gehele dag vol, zelfs de dubbellange.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Er zitten alleen mensen in die dingen op rushhour tussen 7 & 8 's morgens en 17 & 18h 's middags.
Voor de rest is t leeg cruisen met die dingen.
Het busbedrijf IS de Provincie!!! dus over wie hebben we het dan????quote:Op zondag 15 januari 2006 09:36 schreef Light het volgende:
[..]
Het aantal bussen per uur wordt bepaald door de provincie, niet door de busmaatschappij. De provincie komt met aanbestedingen, en dat levert uiteindelijk contracten op. Het busbedrijf krijgt betaald voor het uitvoeren van het contract, niet per passagier ofzo.
Vreemde fetisch heb jij zeg!quote:Op zondag 15 januari 2006 09:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
In Almere zitten de bussen de gehele dag vol, zelfs de dubbellange.
Bij de gedachte alleen al krijg ik een harde plasser.![]()
Dus het is absoluut niet zo dat er sprake is van vraag en aanbod, hier is alleen maar sprake van aanbodquote:Op zondag 15 januari 2006 09:36 schreef Light het volgende:
[..]
Het aantal bussen per uur wordt bepaald door de provincie, niet door de busmaatschappij. De provincie komt met aanbestedingen, en dat levert uiteindelijk contracten op. Het busbedrijf krijgt betaald voor het uitvoeren van het contract, niet per passagier ofzo.
Ik ook, nee, niet meer geprobeerd en zodoende dus ook niet gelukt!quote:Op maandag 16 januari 2006 01:26 schreef DeeCruise het volgende:
Ey, is t nog gelukt met die foto?
(jaja, ik weet t, ik kom alleen snachts online)
Niet voor zover ik weet i.i.g.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:21 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik ook, nee, niet meer geprobeerd en zodoende dus ook niet gelukt!
Is er echt geen andere methode?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |