Je snapt de betekenis van het woord aquarium wel lijkt me?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:16 schreef PICHT het volgende:
Een bus als rijdend aqarium? De busschauffeur in een duikerspak enzo.
Nee, het toont aan dat: ook al is er ergens geen vraag naar, als het geld oplevert gaan wij er lekker mee door!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
het is ook nooit goed, of er rijd te weinig of ze rijden weer teveel
* verkapt ik wil graag gaan verhuizen topic
Uiteraard maar de TS ziet een bus als groot aquarium. En daarin passen mensen dus ook de chauffeur met duikerspak en bijbehorende zuurstoffles.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Je snapt de betekenis van het woord aquarium wel lijkt me?![]()
Daar zijn niet genoeg te bereiken consumenten voor die rijdende reclamebakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Lexie het volgende:
Ga in een dorp wonen, daar moet je bellen wil je een bus zien.
?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef nozem het volgende:
ik geef je een heel klein beetje gelijk. Niet omdat ik zelf in de situatie zit, maar voor mijn broer.
Zuurstofflessen heb je inderdaad nodig in zo'n smerige stinkdingen als bussen.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef PICHT het volgende:
[..]
Uiteraard maar de TS ziet een bus als groot aquarium. En daarin passen mensen dus ook de chauffeur met duikerspak en bijbehorende zuurstoffles.
De arme drommel woont aan één van de drukste buslijnen die Breda rijk is. Er komen meer bussen in een uur voorbij dan eenarmige trompetisten, en dat wil wat zeggen.quote:
Duiken met zuurstoffles raad ik je af te doenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef PICHT het volgende:
[..]
Uiteraard maar de TS ziet een bus als groot aquarium. En daarin passen mensen dus ook de chauffeur met duikerspak en bijbehorende zuurstoffles.
Belgie kent dan ook bar weinig stoepen.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:53 schreef DeeCruise het volgende:
Wees blij dat je binnenkort naar belgie verhuist! In het gemiddelde dorp in belsj komt er 1 bus per uur, en daar stappen wel lui in...De chauffeurs rijden daarentegen wel de voetgangers van de stoep af, maar ach....
DAAR BEN IK OOK HEEEEEEEEEL BLIJ OM, ik heb me een plek gekocht 800m aan t einde van een doodlopende straat.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:53 schreef DeeCruise het volgende:
Wees blij dat je binnenkort naar belgie verhuist! In het gemiddelde dorp in belsj komt er 1 bus per uur, en daar stappen wel lui in...De chauffeurs rijden daarentegen wel de voetgangers van de stoep af, maar ach....
Hier niet dus, ook als ik op andere plaatsen die bussen bekijk zijn ze gewoon LEEG!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef bas-beest het volgende:
@TS, wel eens over nagedacht dat de halte na jouw huis (of 2 of 3 haltes whatever) dat er dan missschien bij iedere bus wel 40 mensen instappen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |