abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34105406
De bewoners kijken achter de computer op een site om eventueel kleding te huren.

Ze zien er verschillende mogenlijkheden en hebben ook wel plezier om een aantal kledingstukken die ze zien.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34105453
Bart heeft ondertussen de jacuzzi opgezocht buiten en rookt er op zijn gemak een peukje

Zo te zien is het water wel warm, maar heeft ook Bart nog steeds geen bubbels

pi_34105764
Gert en Monique zitten aan de keukentafel nog wat na te praten. Kelly komt met een emmer aanlopen die ze op de aanrecht neer zet en showt nog een loopje.

pi_34105936
Monique luistert naar Kelly die vraagt of ze wat melk mee moet nemen. Gert is ook een en al aandacht

Kelly komt met een kopje waar melk in zit en schenkt hiervan een beetje in het kopje van Gert en in het kopje van Monique en komt er ook bij zitten aan tafel

pi_34106244
Frank en Viola komen ook nog even naar de keuken. Viola waarschuwt dat ze niet te laat moeten maken, morgen loopt de wekker weer om 8 uur af.

Viola vraagt of ze haar morgenochtend alsjeblieft gelijk wakker willen maken en niet dat ze zoals vanmorgen weer in slaap valt. Ze wil er graag helemaal bij zijn.

Frank zegt dat zijn vriend hem zegt dat hij snurkt. Maar mijn vriend snurkt zelf ook hoor, zegt hij er gelijk achteraan

Viola vraagt ineens of iedereen even stil wil zijn, want ze hoordde een stem. De anderen hebben het niet gehoord, dus ze vraagt om herhaling, maar die komt niet.

[ Bericht 11% gewijzigd door M-en-A op 15-01-2006 23:45:31 ]
pi_34106267
Ze zegt tegen Monique dat die haar oordoppen in moet doen vannacht. Monique zegt dat ze dat gedaan heeft, maar dat het niet geholpen heeft. Ze wil nu bij de heren gaan liggen om te proberen of ze dan wel kan slapen. Als dat ook niet lukt, dan gaat ze wel op de bank liggen zegt ze.
pi_34106321

Bonnie ligt al op bed en Viola gaat nu ook naar bed toe.

Ondertussen vertelt Monique dat als haar ouders dit op internet kunnen volgen dat die nu krom liggen van het lachen.
pi_34106554
Gert is nog wat aan het opruimen in de keuken.

Kelly zegt: "Laat maar lekker staan hoor schat, dat ruim ik wel ff op, jij hebt vandaag al genoeg gedaan. Je hebt lekker eten gekookt en zo. Niet dat ik de baas ben hoor. Als je door wilt gaan moet je dat gewoon doen".
pi_34106653
Bart is ondertussen ook naar binnen gekomen en duikt nog even onder de douche.

pi_34106740
Hij wast zijn haren maar eens even flink uit

pi_34106831
En dan is het zover, hij doet zijn zwembroek uit en de regie van Talpa zit deze keer eens te slapen.

pi_34106927
Bart is klaar met douchen en gaat nog even naar de keuken, waar Monique ondertussen in witte badjas rondloopt en Kelly nog bezig is met wat opruimwerk

pi_34106998
Bart loopt naar de slaapkamer waar hij nog wat kletst met Frank en Gert die hun bed al opgezocht hebben.

pi_34107145
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')