quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef BVO het volgende:
De stats tot nu toe, met 33 voorspellers.
[afbeelding]
toch nog even veranderdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:44 schreef heartagirl het volgende:
krukken: Ellen - Marescha - Angelique
finale: Floortje - Harm
Maak je geen zorgen, hij kan niet online komen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:08 schreef BVO het volgende:
Zhenar. Is 'ie heel de week online, heb ik hem zooooooooooveel herinneringen gegeven, vergeet 'ie het nog
![]()
.
In dit:quote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
Gevarenzone:
Marescha - Serge - Angelique.
Finale:
Floortje - Rafaëlla.
In dit:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
Stoelen: Angelique - Marescha - Ellen
Finale: Aäron - Floortje
Bij de stoelen twijfel ik enorm tussen Ellen en Anguelique
Ah, okquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, hij kan niet online komen...
Namens Zhenar:
Bank: Serge, Marescha, Ellen
Finale: Raffaëla, Aäron
Ik weet het, maar het thema is Rock en ik denk dat Ellen daar een beter stem voor heeft als Angeliquequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, ok.
En je eerste keus is vaak de beste he.
hmmmm effe mijn prono checkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
Gevarenzone:
Ellen - Marescha - Aaron
Finale:
Floortje - Serge
Ach jah ik doe eens gek. Ik hoop niet dat Ellen eruit gaat, liever Marescha of Aaron of Harm
Nou, god, dat wordt niks.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Krukken: Christon, Marescha, Harm.
Finale: Floortje vs. Raffaela.
Ik denk dat Christon, Serge en Harm of Aaron op de bank komen en dat Serge eruit gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
Iedereen denkt nu wel dat het niks is, maar wat denken jullie nu dán dat het wordt?!.
Haha, Serge ook in de finalequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmm effe mijn prono checkenniet goed gedaan.....
![]()
Ik denk krukken: Serge, Aaron en Ellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
Iedereen denkt nu wel dat het niks is, maar wat denken jullie nu dán dat het wordt?!.
Ik zit erover te denken om dat ook te gaan doen komende week.quote:
Haha echt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om dat ook te gaan doen komende week.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:08 schreef BVO het volgende:
Zhenar. Is 'ie heel de week online, heb ik hem zooooooooooveel herinneringen gegeven, vergeet 'ie het nog
![]()
.
Aaron, Harm en Sergequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
Gewoon hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
extra kruk..... hoe gaat dat met de prono dan?
Tuurlijk niet, gewoon meer kans dat je iemand op de kruk goed hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:45 schreef Riparius het volgende:
Tja, vergeet die prono's maar. Vier krukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |