Dat is dubbel, de eerste die een (2 zelfs!) iemand op de krukken én in de finale durft te plaatsen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef Ztar het volgende:
moeilijk hoor
krukken: Christon, Marescha, Angelique
finale: Angelique vs. Christon
je weet maar nooit wat er zal gebeuren! mssn besluit Floortje toch ineens dat zingen niet echt voor haar is weggelegd...![]()
Sommigen hebben een grote fantasiequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat is dubbel, de eerste die een (2 zelfs!) iemand op de krukken én in de finale durft te plaatsen.![]()
En wie heb je als winnaar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Krukken: Äaron - Marescha - Christon
Finale: Floortje - Christon
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef BVO het volgende:
Qua afvaller bedoel je?
Ik heb gezien de notatie Floortje aangenomen, maar het zou fijn zijn als hij dat idd nog even meldtquote:
Ik verander dit in:quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
Krukken: Ellen, Marescha en Christon
Finale: Floortje vs Aaron
Nou vooruit. Omdat die Maresha zonder C van Falco erger is dan die Raffaëla met dubbel L van jou, zal ik je niet uitkafferen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:58 schreef mark_03 het volgende:
Raffaella
Het zal niet veel schelen nee, maar ik denk het toch wel hoor... we zien het welquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ellen heeft denk ik echt niet meer stemmers dan Marescha eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |