Christon eruit ligt helemaal niet voor de hand!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vooruit
Krukken: Marescha, Christon, Serge
Finale: Floortje ,Raffaela
een beetje voordehand, maar ik wil wel punten
mee eens, dat is net zo voor de hand liggend als Floortje die door de jury word afgekraaktquote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Christon eruit ligt helemaal niet voor de hand!![]()
Christon eruit, Serge op de kruk?!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vooruit
Krukken: Marescha, Christon, Serge
Finale: Floortje ,Raffaela
een beetje voordehand, maar ik wil wel punten
De eerste in al die rondes. Precies nu ik daar vanmiddag ook aan begon te denken, dat hij best nog weleens de finale zou kunnen halenquote:
jah inderdaad.... ok hij is niet de beste, maar samen met Christon wel de leukste jongen (vind ik dan). En hij is toch wel een beetje positief veranderd.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
De eerste in al die rondes. Precies nu ik daar vanmiddag ook aan begon te denken, dat hij best nog weleens de finale zou kunnen halen.
zo jah.... inderdaad.... ben benieuwd of dat ook ehct de uitslag was....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
En hij wordt volgens mij ook steeds populairder... zeker als ze zaterdag inderdaad de uitslag afgingen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo jah.... inderdaad.... ben benieuwd of dat ook ehct de uitslag was....
Daar ben ik wel eens benieuwd naar
[niet prono]quote:
Daaromquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:44 schreef sbientje het volgende:
serge (die staat danalleen wel erg hoog)
Precies, dat denk ik ook. Die extra stemmen gaan nu naar Ellen en Christon, die denk ik in potentie meer stemmers hebben dan Marescha.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
omdatmarescha vorige week veel sympathie stemmen kreeg vanwege het feit dat ze de week daarvoor op de kruk zat, en ze nu denken dat ze veilig is. daarbij heeft marescha niet zo heel veel fans (buiten dit forum dan).
Dat is dubbel, de eerste die een (2 zelfs!) iemand op de krukken én in de finale durft te plaatsen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef Ztar het volgende:
moeilijk hoor
krukken: Christon, Marescha, Angelique
finale: Angelique vs. Christon
je weet maar nooit wat er zal gebeuren! mssn besluit Floortje toch ineens dat zingen niet echt voor haar is weggelegd...![]()
Sommigen hebben een grote fantasiequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat is dubbel, de eerste die een (2 zelfs!) iemand op de krukken én in de finale durft te plaatsen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |