oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Natuurlijk is het niet als zeikpost bedoeld.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Psssst!
Ik ben niet boos of teleurgesteld maar ik vroeg me even af waar je toon vandaan komt in Feedback.
Je zal het vast niet zo bedoelen want zo goed ken ik je dan nog net.
Maar als ik zo je post lees dan lijkt het er al op dat je er automatisch vanuit gaat dat we het hebben gelezen en hebben vergeleken. Ik fok niet anders dan andere denk ik en lees dus niet alles elke minuut. Ik probeer uiteraard zoveel mogelijk en zo regelmatig mogelijk te kijken of er geen bagger bij is gekomen.
Maar zou je post niet nuttiger zijn in de vorm:
Modjes
Topic X viel me op en deze lijkt verdom veel op topic Y
Is dit misschien dubbel?
Zo iets dus!
Sterker nog het zou beter passen in een topic report dan in feedback
Een TR lees ik zelfs nog sneller dan Feedback. Helaas gebruiken weinig mensen de TR.
Dit is niet om je af te zeiken ik vroeg het me gewoon even af
Maakt niet uitquote:
Okquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet als zeikpost bedoeld.Ik zag gewoon twee topics die verdacht veel op elkaar leken. Uiteraard bedoel ik het op de manier zoals jij deze aanbrengt, echter ik verwoord het anders.
No problem.quote:
Erbij gezet.quote:
Lijkt me slimquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zal je ongetwijfeld eeeeeens lukken. Maar voor nu houd ik dan maar ff niet mijn adem in
.
Geef me een note. Is toch lang geledenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal even met je praten achter de schermen![]()
![]()
*lurkt even mee*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal even met je praten achter de schermen![]()
![]()
ik ben zo blij met een eigen computer. anders had ik nooit online geweest... helaas heb ik dan wel weer een vader die totaal geen verstand heeft van computers dus die moet ik telkens helpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef OoAstridoO het volgende:
Mn papa wil computeren dus ik ben weg![]()
en da's juist leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:49 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
ik ben zo blij met een eigen computer. anders had ik nooit online geweest... helaas heb ik dan wel weer een vader die totaal geen verstand heeft van computers dus die moet ik telkens helpen
Mooiquote:
mou.. niet als je ook nog een moeder hebt die totaal geen verstand heeft van apparatuur dat niet help bij de was of vaat. en dan met de meest bizare problemen weet te komen.quote:
Als ze 't niet weet, blijf je zulke vragen of opmerkingen hebben natuurlijk..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:56 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
mou.. niet als je ook nog een moeder hebt die totaal geen verstand heeft van apparatuur dat niet help bij de was of vaat. en dan met de meest bizare problemen weet te komen.
zit je rustig film te kijken.. PAUL!!!!! hij doet het niet!! beeld is zwart!.. ja mam, dat heet screensaver![]()
Notes niet nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |