quote:* Forumpi accepteert de nominatie glimlachend.
Op donderdag 22 november 2001 11:29 schreef RobzQ het volgende:[..]
Hierbij nomineer ik Forumpi in de categorie 'toch_posten_zelfs_als_je_het_niet_boeit_en_dan_nog_zeuren_ook'
quote:Dit soort zaken boeien me wel. Vooral wegens de tegenstelling: Een VVD'er die belastingcenten, opgebracht door de brave, hardwerkende werkman in een potentieel bodemloze put keilt, terwijl GL daar vragen over stelt.
Op donderdag 22 november 2001 11:35 schreef Forumpi het volgende:[..]
Het gegeven op zich niet, maar de discussie die er op volgt. Weinig denderend. Het maakt verder niet uit. Ik constateer dat je vaak copy-paste uit nieuwssites en ik vraag me af of alles je nou wel boeit of dat je het gewoon doet om wat te posten te hebben.
quote:Nah, zonder KPN geen telecom. Alle andere aanbieders hebben niet voldoende infrastructuur. Die bedrijven bestaan louter bij de gratie van de NMA.
Op donderdag 22 november 2001 11:19 schreef links234 het volgende:[..]
Nah, je kunt overal een telefoon nemen. Ik heb zowel zakelijk als prive amper wat met KPN te maken. Op mijn werk is alleen de lastmile nog KPN, maar dat gaat ook om
quote:Die infrastructuur verdwijnt niet uit de grond als KPN failliet gaat of zich uit de vaste telefonie terugtrekt. Dat hoeft helemaal niet zo rampzalig te zijn: in Finland bijvoorbeeld heeft Sonera (de Finse KPN) zich ook van het vaste net teruggetrokken. Elke regio of grotere stad heeft nu zijn eigen telefoonmaatschappij en dat schijnt nog tamelijk goed te werken ook.
Op donderdag 22 november 2001 11:44 schreef clarify het volgende:[..]
Nah, zonder KPN geen telecom. Alle andere aanbieders hebben niet voldoende infrastructuur. Die bedrijven bestaan louter bij de gratie van de NMA.
quote:Die kabels blijven wel liggen hoor. Die worden gewoon voor een prikkie verkocht aan een andere telco. Echt niet dat de curator die gaat uitgraven.
Op donderdag 22 november 2001 11:44 schreef clarify het volgende:[..]
Nah, zonder KPN geen telecom. Alle andere aanbieders hebben niet voldoende infrastructuur. Die bedrijven bestaan louter bij de gratie van de NMA.
quote:Inderdaad. En als het tegen zit loopt het net zo af als met Fokker en de eerder genoemde RSV.
Op donderdag 22 november 2001 11:43 schreef links234 het volgende:
Dit soort zaken boeien me wel. Vooral wegens de tegenstelling: Een VVD'er die belastingcenten, opgebracht door de brave, hardwerkende werkman in een potentieel bodemloze put keilt, terwijl GL daar vragen over stelt.
Laten we KPN maar heel houden, het overeind houden met geld kost veel minder dan een ander het over laten nemen (want KPN omvangt veel meer dan Telfort, Libertel of Dutchtone).
quote:Ik niet, maar je kunt toch naar een andere telco? De kabelmijen, het energiebedrijf, andere vastelijnnetwerken (hej, ze moeten alleen wat investeren. Da's goed voor de economie.)
Op donderdag 22 november 2001 12:07 schreef MacBeth het volgende:
Wie hier heeft er zin om straks de telefoon op te pakken en dan niet te kunnen bellen?
Leuk hoor, zo'n vrije markt. Maar zodra een bedrijf failliet dreigt te gaan mag de overheid weer bijspringen?
quote:Waarom moet zo'n klaarblijkelijk erg belangrijk bedrijf dan geprivatiseerd worden? Dat doe je toch juist alleen met bedrijven die ook failliet MOGEN gaan?
Op donderdag 22 november 2001 12:07 schreef MacBeth het volgende:
Wie hier heeft er zin om straks de telefoon op te pakken en dan niet te kunnen bellen?Laten we KPN maar heel houden, het overeind houden met geld kost veel minder dan een ander het over laten nemen (want KPN omvangt veel meer dan Telfort, Libertel of Dutchtone).
quote:Een hele goede opmerking.
Op donderdag 22 november 2001 12:20 schreef Koekepan het volgende:[..]
Waarom moet zo'n klaarblijkelijk erg belangrijk bedrijf dan geprivatiseerd worden? Dat doe je toch juist alleen met bedrijven die ook failliet MOGEN gaan?
quote:Het bedrijf is al voor 35 procent van de overheid. Logisch dat ze bijspringen.
Op donderdag 22 november 2001 12:16 schreef links234 het volgende:[..]
Ik niet, maar je kunt toch naar een andere telco? De kabelmijen, het energiebedrijf, andere vastelijnnetwerken (hej, ze moeten alleen wat investeren. Da's goed voor de economie.)
Leuk hoor, zo'n vrije markt. Maar zodra een bedrijf failliet dreigt te gaan mag de overheid weer bijspringen?
quote:Lijkt me niet, want RSV was zo'n schandaal omdat er stiekum met overheidsgeld werd geschoven. Dit gaat en plein public.
Op donderdag 22 november 2001 10:28 schreef links234 het volgende:[..]
Als dat lukt. Maar als dat niet lukt, hebben we dan niet weer een RSV affaire?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |