wow zolang nog?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef NJ het volgende:
Ik heb het tien seconden volgehouden voor ik de pagina sloot.
Ik zie dat je inderdaad enorm doorgetikt hebt om binnen die tien seconden te blijven. Aan de abominabele grammaticale fouten te zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wow zolang nog?
dat redt ik normaal niet eens op je replys
ja die damn tquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie dat je inderdaad enorm doorgetikt hebt om binnen die tien seconden te blijven. Aan de abominabele grammaticale fouten te zien..
Als jij iemand die de werkwoord 'worden' goed kan vervoegen en weet dat het meervoud van 'reply' in de Nederlandse taal 'replies' is al onder "goed" verstaat, dan leg de lat wel erg laag.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja die damn t
wow jij bent echt goed![]()
lol, sry mijn engels is vast niet zo goed als dat van jouquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Als jij iemand die de werkwoord 'worden' goed kan vervoegen en weet dat het meervoud van 'reply' in de Nederlandse taal 'replies' is al onder "goed" verstaat, dan leg de lat wel erg laag.
Jouw kennis van de Nederlandse taal, inclusief het gebruik van interpunctie, haalt het anders ook niet bij die van mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, sry mijn engels is vast niet zo goed als dat van jou![]()
voor de rest, je regeltjesneukerij is![]()
wow topperquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Jouw kennis van de Nederlandse taal, inclusief het gebruik van interpunctie, haalt het anders ook niet bij die van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |