Dus eigenlijk wil je hele antwoorden die jouw voorbarige stelling onderschrijven?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik wil geen halve antwoorden, van ja je hebt wel mooie mensen die het moeilijk hebben bla bla.
Dat zeggen ze nl. allemaal, en zo beeindig je ook snel een discussie.
Waarom niet? Je strooit met generalisaties, dan kun je dat soort reacties uiteraard verwachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik wil geen halve antwoorden, van ja je hebt wel mooie mensen die het moeilijk hebben bla bla.
*Meldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
Brand los!
Wel? Niet? Waarom niet?
Ik ben zelf van mening dat mooie mesnen het makkelijker hebben. En het beste inhet leven komt
vanzelf naar ze toe.
Daar hoeven ze zelf niet zo heel veel moeite voor te doen.
Kijk maar naar die mooie meisjes. Maar voor mooie jongens idem ditto.
Dat zeggen ze nl. allemaal, en zo beeindig je ook snel een discussie.
Want hoe vaak zie je dat nou? Mooie mansen die niet alle shebben..
Tja, maar de vraag is: Wegen de door jou geschetste nadelen (van mooi zijn) echt op tegen de situatie van de lelijkerd die dolgraag een aantrekkelijke partner zou hebben, maar zich met een beetje geluk tevreden moet stellen met iemand die net zo lelijk is?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Meld
Ik ben zelfs van mening dat minder mooie mensen het misschien wel makkelijker hebben.
Neem relaties: als het aanbod niet zo groot is, houd je sneller vast aan wat je kan krijgen...dit maakt het allemaal een stuk makkelijker en minder gecompliceerd.
Daarbij heb je vaak te maken met jaloezie en kutnijd en geile kerels die je alleen op je uiterlijk beoordelen, en mensen zoals jij, die ervan uitgaan dat je het makkelijk hebt als "aantrekkelijk" persoon, en je vervolgens het licht in de ogen niet gunnen of een soort nijd hebben als in "Je moet niet denken dat je alles voor elkaar kunt krijgen alleen maar omdat je een leuk smoeltje hebt" en dat vervolgens op je gaan af reageren.
Of mannen vinden je een arrogante trut, alleen omdat ze je niet kunnen versieren, of ze denken dat je toch niet trouw kunt zijn omdat je zoveel aandacht krijgt.
Vooroordelen, vooroordelen...
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Tja, maar de vraag is: Wegen de door jou geschetste nadelen (van mooi zijn) echt op tegen de situatie van de lelijkerd die dolgraag een aantrekkelijke partner zou hebben, maar zich met een beetje geluk tevreden moet stellen met iemand die net zo lelijk is?
Het kastestelsel is in Nederland doorgaans enkel in de liefde nog terug te vinden.
Dat vinden ze ook wel als je iets minder mooi bent en ze afwijst.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Vivi het volgende:
Of mannen vinden je een arrogante trut, alleen omdat ze je niet kunnen versieren, of ze denken dat je toch niet trouw kunt zijn omdat je zoveel aandacht krijgt.
Jij bent echt sneu, of een vrouw met "humor"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Meld
Neem relaties: als het aanbod niet zo groot is, houd je sneller vast aan wat je kan krijgen...dit maakt het allemaal een stuk makkelijker en minder gecompliceerd.
Gewone regels van de economie: een groot aanbod, drukt de prijsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jij bent echt sneu, of een vrouw met "humor"![]()
![]()
sneu dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gewone regels van de economie: een groot aanbod, drukt de prijs
Ach, die fluiten iedereen na.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef nozem het volgende:
Overigens moet me van het hart Vivi: Je bent een stoeipoes van formaat. Vervelend he, al die bouwvakkers die je nafluiten?![]()
Ik ben nog nooit door een bouwvakker nagefloten. Moet ik me nu zorgen maken?quote:
nee jongen geen zorgen, tis nu nog ff koud buiten. Maar zodra het weer oppikt zullen ze je gegarandeerd oppikken !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit door een bouwvakker nagefloten. Moet ik me nu zorgen maken?
Momentje, ik vraag even aan mijn oma of ze dergelijke ervaringen heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |