Ik mis de optie "niet meer jaloers zijn op Pool omdat Pool wel aandacht krijgt".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef most_wanted het volgende:
Wat moet NJ doen?
» Opkuten.
» Leven zoeken
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Paste niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik mis de optie "niet meer jaloers zijn op Pool omdat Pool wel aandacht krijgt".
Ik mis nog steeds de optie "Tyf op met je kutpoll".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef most_wanted het volgende:
Wat moet NJ doen?
» Opkuten.
» Leven zoeken
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Wat moet een poll doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds de optie "Tyf op met je kutpoll".
Typo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik stemde "opkutten". Maar alleen maar omdat die andere er niet tussen stond.
Je bedoelt "opkuten". Aangezien m_w zo stom is om in een semi-grappige afzeikpoll een spelfout te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik stemde "opkutten". Maar alleen maar omdat die andere er niet tussen stond.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Je bedoelt "opkuten". Aangezien m_w zo stom is om in een semi-grappige afzeikpoll een spelfout te maken.
Lees dan minstens je invoer nog een keertje na.quote:
Tof.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef Sebasser het volgende:
LOL dit staat natuurlijk in ONZ omdat heel die idols ONZIN is
Ah, gelukkig heb ik mijn jolige reactie nog voor het slotje kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Tof.
Dan gooi ik 'm zo op slot, omdat het natuurlijk helemaal nergens over gaat.
Jolig jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, gelukkig heb ik mijn jolige reactie nog voor het slotje kunnen plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |