Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Typfoutjequote:
Je bent een slechte leugenaar...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Typfoutje
Klopt. En jij bent liefquote:
Die exercitie gingen we dan ook uitbesteden. Toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat nog een hele exercitie worden om een prins te vinden...![]()
Vanaf hier is het een kleine stap naar de je-bent-de-broer-die-ik-nooit heb-gehad fase...quote:
We kunnen hier in ieder geval nog de schijn ophouden dat we er zelf tijd en moeite insteken toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die exercitie gingen we dan ook uitbesteden. Toch?
Daar waren we toch al beland?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf hier is het een kleine stap naar de je-bent-de-broer-die-ik-nooit heb-gehad fase...![]()
Is dat een Popolonversie van de welbekende hit van Hot Butter?quote:
Vind jij ook dat incest zo maatschappelijk wordt ondergewaardeerd?quote:
Ik kan het als jij het kanquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen hier in ieder geval nog de schijn ophouden dat we er zelf tijd en moeite insteken toch?![]()
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Theme van Pengo![]()
![]()
![]()
DE NOSTALGIE!!
Ah, nu we het over popolon hebben. Vooral niet even aan MIJ melden van die open dir, maar wel aan anderenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat een Popolonversie van de welbekende hit van Hot Butter?
Absoluut! Verachtelijke Gristelijke normen en waardenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind jij ook dat incest zo maatschappelijk wordt ondergewaardeerd?![]()
Ik nam aan dat je het wist en heb het heel discreet slechts aan een ander persoon gemeld, een persoon die je al wel persoonlijk had ontmoet. Sorryquote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, nu we het over popolon hebben. Vooral niet even aan MIJ melden van die open dir, maar wel aan anderen
Laten we deze queeste dan vooral voortzetten!quote:
Tuurlijk wist ik het. Het kreng heet niet voor niets pubquote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je het wist en heb het heel discreet slechts aan een ander persoon gemeld, een persoon die je al wel persoonlijk had ontmoet. Sorry.
Kom es ff lekker knuffelen dan bij de-broer-die-je-nooit-hebt-gehad...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Absoluut! Verachtelijke Gristelijke normen en waarden
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom es ff lekker knuffelen dan bij de-broer-die-je-nooit-hebt-gehad...![]()
quote:
12 minuten. Lang zat voor een broer-zus vluggertjequote:
We've only just begun...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:23 schreef Litpho het volgende:
12 minuten. Lang zat voor een broer-zus vluggertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |