Olie is olie. Als 't maar glibbertquote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Twisted_fok het volgende:
ja, wel andere olie.
Maar om nou zomaar wat olie in mn oor te druppelen.
Het is om te (roer) bakken, frituren en braden. Tevens is het goed voor de huid, maar over oren wordt niet gerept.
Nee, wel van Animation Shop.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef MissMSX het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van ImageReady?
En ik van MS Paint... Daar vraagt ze toch niet om!quote:
ImageReady was toch het animatieprogramma wat bij Photoshop zit? Dan doen die programma's tenminste enigszins hetzelfde, in tegenstelling tot jouw Paintquote:Op zondag 15 januari 2006 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik van MS Paint... Daar vraagt ze toch niet om!![]()
PhotoImpact XL en IrfanView hier, geen ImageReadyquote:
Klopt. Maar ik heb een probleem met opslaan in de juiste kwaliteitquote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
ImageReady was toch het animatieprogramma wat bij Photoshop zit? Dan doen die programma's tenminste enigszins hetzelfde, in tegenstelling tot jouw Paint.
Kan ik je niet mee helpen, sorryquote:Op zondag 15 januari 2006 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb een probleem met opslaan in de juiste kwaliteit
quote:
Ha, de Moksterlokker is weer onlinequote:
't Is dat ik zo aartslui ben maar anders had ik speciaal voor jou een nieuwe smiley gemaakt die die fokking Piet smiley overhoop knalt, ophangt, vierendeelt, mishandelt, misbruikt, verdrinkt, vernedert en vervolgens in de fik steekt.quote:
Met ImageReady?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Is dat ik zo aartslui ben maar anders had ik speciaal voor jou een nieuwe smiley gemaakt die die fokking Piet smiley overhoop knalt, ophangt, vierendeelt, mishandelt, misbruikt, verdrinkt, vernedert en vervolgens in de fik steekt.
quote:
Ging gisteravond ook feilloos, dus ik verwacht Moks zo rond 12:41quote:
Dat wilde ik net zeggenquote:
Ik heb 't wel geïnstalleerd staan. Misschien dat ik er vanaaf vanaf een uur of zeven wat tijd mee aan ga spenderen...quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 't wel geïnstalleerd staan. Misschien dat ik er vanaaf vanaf een uur of zeven wat tijd mee ga spenderen...
Mooi. Los en passant even MissMSX' probleempje op, wil je?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 't wel geïnstalleerd staan. Misschien dat ik er vanaaf vanaf een uur of zeven wat tijd mee ga spenderen...
vanaf een uur of zeven vanaaf? Dan heb je niets meer te doen?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 't wel geïnstalleerd staan. Misschien dat ik er vanaaf vanaf een uur of zeven wat tijd mee aan ga spenderen...
Op dat tijdstip heeft mijn bezoek even andere prioriteiten...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vanaf een uur of zeven vanaaf? Dan heb je niets meer te doen?
Beginnen die prioriteiten met een 'J'?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dat tijdstip heeft mijn bezoek even andere prioriteiten...![]()
Ahquote:Op zondag 15 januari 2006 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dat tijdstip heeft mijn bezoek even andere prioriteiten...![]()
De eenvoudigheid waarmee jij causale verbanden legt is werkelijk fenomenaal!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beginnen die prioriteiten met een 'J'?.
Leg er genoeg en de kans wordt comfortabel groot dat zelfs de juiste ertussen zitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eenvoudigheid waarmee jij causale verbanden legt is werkelijk fenomenaal!![]()
Zoiets, maar dan anders...quote:
Persoonlijk ga ik liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit. Liever wat minder die altijd raak zijn, dan een hoop waarvan er veel mis kunnen zijn...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leg er genoeg en de kans wordt comfortabel groot dat zelfs de juiste ertussen zit.
Normaliter wel, maar jij vergeeft me gelukkig veelquote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit. Liever wat minder die altijd raak zijn, dan een hoop waarvan er veel mis kunnen zijn...
Maar jij bent dan ook ontzettend speciaal voor me!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar jij vergeeft me gelukkig veel.
Dineren.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook ontzettend speciaal voor me!![]()
Wat doe jij vanaaf rond een uur of zeven?![]()
Dat klinkt sjiek. Met een leuke tafelpartner?quote:
Ja, maar helaas niet met net zo'n leuke tafeldame als gisterenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt sjiek. Met een leuke tafelpartner?
Wat is er zo teleurstellend aan deze tafelpartner in vergelijking met de dame van gister en waarom ga je dan toch met diegene eten?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar helaas niet met net zo'n leuke tafeldame als gisteren.
Het is geen charmante jongedamequote:Op zondag 15 januari 2006 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er zo teleurstellend aan deze tafelpartner in vergelijking met de dame van gister
Omdat het wel gezellig is om met die persoon te gaan etenquote:en waarom ga je dan toch met diegene eten?
M.a.w. het is een man!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is geen charmante jongedame.
[..]
Omdat het wel gezellig is om met die persoon te gaan eten.
Een potentiele kandidaat om cadeau te doen op 3 februari?quote:
Nah, hij is al gespot op Paiq en niet interessant genoeg bevonden door de gastvrouw zelf.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een potentiele kandidaat om cadeau te doen op 3 februari?![]()
Dat gaat nog een hele exercitie worden om een prins te vinden...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nah, hij is al gespot op Paiq en niet interessant genoeg bevonden door de gastvrouw zelf.
5 bedoel je...quote:
Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Typfoutjequote:
Je bent een slechte leugenaar...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Typfoutje
Klopt. En jij bent liefquote:
Die exercitie gingen we dan ook uitbesteden. Toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat nog een hele exercitie worden om een prins te vinden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |