Zaterdagavond is geen tijd om veeleisend te wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
daar wil ik eerst nog even een nachtje over slapen![]()
daar maak ik tijd voorquote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zaterdagavond is geen tijd om veeleisend te worden.
Prima. Ik verwacht je lijst met eisen morgenochtend op mijn bureauquote:
veeleisend op zondagmorgen vind ik maar nietsquote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima. Ik verwacht je lijst met eisen morgenochtend op mijn bureau.
Gezien het inmiddels zondag is, kun je het lijstje maandag ook inleveren.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
veeleisend op zondagmorgen vind ik maar niets
maandag komt mij ook veel beter uit.. morgen ga ik de hele dag slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gezien het inmiddels zondag is, kun je het lijstje maandag ook inleveren.
en ja, je moet 'm persoonlijk afleveren bij Litpho
Altijd afsluiten op een positieve nootquote:
Ik denk dat dat eerder aan mijn voormalig secretaresse ligt. 'Iets te beschermend' was een understatement.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dus toch.. kreeg maar geen antwoord
Zwaai zwaaiquote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga nu slapen![]()
Dag allemaalHet was een top dag
Je bedoeld die kenau van 150 kilo?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat dat eerder aan mijn voormalig secretaresse ligt. 'Iets te beschermend' was een understatement.
Degene die aan me toegewezen was zodat ik zeker weten niet afgeleid van mijn werk zou worden, ja.quote:
Die had je een tijdje geleden toch al de laan uitgestuurd?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef Litpho het volgende:
Degene die aan me toegewezen was zodat ik zeker weten niet afgeleid van mijn werk zou worden, ja.
Ja. Nadat security voor de derde keer een set sleutels van haar heeft ingenomen, is er vorige week toch maar eens een straatverbod geregeld.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die had je een tijdje geleden toch al de laan uitgestuurd?
Nu maar hopen dat die enkelband blijft zitten.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:54 schreef Litpho het volgende:
Ja. Nadat security voor de derde keer een set sleutels van haar heeft ingenomen, is er vorige week toch maar eens een straatverbod geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |