Als ik in mijn paspoort kijk, blijkt dat dat al jaren zo is hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, bij deze is uw geslacht: vrouw officieel vastgesteld!![]()
Staat in de ijskast. Dan zouden er alleen nog maar mannen overblijven...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat soort zouden we toch allemaal het land uitzetten.. wat is er met dat plan gebeurd?
En heeft de ambtenaar in functie dat gecontroleerd of is hij daarbij uitgegaan van jouw eerlijkheid?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik in mijn paspoort kijk, blijkt dat dat al jaren zo is hoor
Goh.. Daar heb je zeker lang over moeten nadenken??quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat in de ijskast. Dan zouden er alleen nog maar mannen overblijven...![]()
Dat is zo wel zichtbaarquote:Op zondag 15 januari 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En heeft de ambtenaar in functie dat gecontroleerd of is hij daarbij uitgegaan van jouw eerlijkheid?
Nee, één van mijn grote problemen is dat ik achteraf altijd pas nadenk...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goh.. Daar heb je zeker lang over moeten nadenken??
dat zouden we toch opvangen met poolse importbruidjesquote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat in de ijskast. Dan zouden er alleen nog maar mannen overblijven...![]()
Ik denk dat ik dit inkoppertje even laat schieten...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, één van mijn grote problemen is dat ik achteraf altijd pas nadenk...![]()
Alsof dat geen vrouwen zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat zouden we toch opvangen met poolse importbruidjes![]()
Maar andersquote:
[kinky] das hendig sjiek voor doggy-stylequote:Op zondag 15 januari 2006 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zij hebben hun borsten op de rug??
Zij hebben het leeuwedeel van de kosten vooraf ipv achterafquote:Op zondag 15 januari 2006 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zij hebben hun borsten op de rug??
Dag Vikingsmeisje... veel plezier met het plunderen en platbranden van dorpjesquote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Helaas heb ik wel wat beters te doen dan in deze discussie mee te gaan doen...
Wat voor 1?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef PhaE het volgende:
* PhaE] heeft zjn nieuwe auto[/me]
[me=PhaE is dus ook meteen weer weg hiero
Ja, ik weet het... Hiermee voldoe ik ook wel aan het criteria vrouw zijn...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit inkoppertje even laat schieten...
Ik neem nooit een autoquote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
Seat Ibiza 1.9 TDI Cupra uit april 2005
160 PK![]()
En damn wat is dat ding snel!
Seat heerst! Puik autootje... Daat trek je het onderstel mee van het chassis als je niet oppast!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
160 PK![]()
En damn wat is dat ding snel!
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
De Leon is helemaal top. Ik mis de mijne nog dagelijks...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef webspider het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kleur ?
Heb zelf de Leon TDI Topsport![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |