* Vikingsmeisje zingt:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef nixxx het volgende:
Dank je Litphoen Sjowhan
je eigen verjaardag direct in een SC spemmen is ook weer zo.. maar met een omweggetje
![]()
27? Jonge God!quote:
en bedankt!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nixxx, dit is je cadeautje
nu zal je het weten ook
een watte???quote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
en bedankt!
jij bent zeker stiekem een blinky-kloon of niet
Ze vroeg toch niet om sexxx?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
en bedankt!
jij bent zeker stiekem een blinky-kloon of niet
Een blinkyquote:
moest er nog eens bijkomenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:22 schreef Frezer het volgende:
Ze vroeg toch niet om sexxx?
Btw moet je niet gaan feesten ofzo?![]()
Nope, maar ik lees wel de andere posts hiero!quote:
Dat vroeg ik me dus ook al af...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze vroeg toch niet om sexxx?
Btw moet je niet gaan feesten ofzo?![]()
Neuh, ik dacht alleen dat jij geen vrienden had om je te feliciteren, vandaar...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een blinkydat is een soort importbraba die ook wel eens topics voor mensen wil openen
lees.. voor mij...
wrijf het er maar inquote:Op zondag 15 januari 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht alleen dat jij geen vrienden had om je te feliciteren, vandaar...
Smakelijk en veel plezier alvast danquote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
moest er nog eens bijkomenen ik ga vanavond feesten.. bij de Japanner
Gelukkig maar want het was ook zo bedoeld...quote:
Gefeliciteerd, bij deze is uw geslacht: vrouw officieel vastgesteld!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig maar want het was ook zo bedoeld...
ik kan gewoon niet lief zijn, dan gaat het mis![]()
Dat soort zouden we toch allemaal het land uitzetten.. wat is er met dat plan gebeurd?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, bij deze is uw geslacht: vrouw officieel vastgesteld!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |