abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 00:45:21 #126
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_34070015
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
Tagje weer?
Ik grossier erin.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 15 januari 2006 @ 00:47:13 #127
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34070081
Wat heb je nou voor dat ticket betaald naar Nigeria?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:57:49 #128
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_34070406
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heb je nou voor dat ticket betaald naar Nigeria?
Sinds 1995 vlieg ik zakelijk; geen idee dus, mijn werkgever betaalt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 15 januari 2006 @ 00:59:07 #129
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34070446
Dat scheelt. Zal wel WBC zijn dan?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34070501
Wat betaal jij Jag?
  zondag 15 januari 2006 @ 12:54:12 #131
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34079959
1300 euro. Dat is inclusief een stopover in Seoul en een binnenlandse vlucht in Nieuw-Zeeland.

Nog even over die baggage: waarom mag je op vluchten naar alle bestemmingen behalve de VS, Canada en Mexico maar 20 kilo meenemen in economy en als je dus naar de VS, Canada en Mexico 2x 23 kilo = 46 kilo = meer dan 2 keer zo veel (piece concept) meenemen?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 12:59:41 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34080134
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
1300 euro. Dat is inclusief een stopover in Seoul en een binnenlandse vlucht in Nieuw-Zeeland.

Nog even over die baggage: waarom mag je op vluchten naar alle bestemmingen behalve de VS, Canada en Mexico maar 20 kilo meenemen in economy en als je dus naar de VS, Canada en Mexico 2x 23 kilo = 46 kilo = meer dan 2 keer zo veel (piece concept) meenemen?
Heeft dat misschien niet temaken met tarieven die luchthavens en/of de overheid in rekening brengt aan de vervoerders?
  zondag 15 januari 2006 @ 13:03:26 #133
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34080288
Geen idee maar als ik logisch nadenk dat als men bijvoorbeeld een Boeing 777 inzet op een vlucht naar Newark en een 777 naar Dubai, er net zoveel mensen in gaan maar alleen de belading van het vliegtuig dus dubbel zo veel is...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 13:05:34 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34080368
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
Geen idee maar als ik logisch nadenk dat als men bijvoorbeeld een Boeing 777 inzet op een vlucht naar Newark en een 777 naar Dubai, er net zoveel mensen in gaan maar alleen de belading van het vliegtuig dus dubbel zo veel is...
Is dat een wet van meden en perzen? DIe 20 kg is toch de hoeveelheid die je gratis mag meenemen? Je mag toch wel meer meenemen,maar moet dan gewoon dokken?
  zondag 15 januari 2006 @ 13:09:05 #135
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34080505
Jawel maar stel dat je 50 mensen die 100 kilo gaan meenemen, dat is dus 50 x 80 = 4000 kilo te veel. Is er niet ergens een grens van maximale belading?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 13:14:00 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34080669
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
Jawel maar stel dat je 50 mensen die 100 kilo gaan meenemen, dat is dus 50 x 80 = 4000 kilo te veel. Is er niet ergens een grens van maximale belading?
Een grens lijkt me wel dat die er is. De vraag is alleen of je daar met een normale belading bij in de buurt komt..
  zondag 15 januari 2006 @ 13:16:08 #137
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34080706
Mjah ok maar waarom zou dat piece concept gelden op vluchten naar de VS? Alleen omdat er Amerikaanse maatschappijen zijn die het ook hebben en het dus vrij standaard is in de VS? Of omdat men gewoon weet dat toeristen veel extra baggage meenemen dat op Schiphol weer nagekeken kan worden door de douane..
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 15 januari 2006 @ 13:35:47 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34081235
Dat weet ik niet.. Misschien om maar af te wijken.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:43:10 #139
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34081482
Waarom doen ze het bijvoorbeeld niet op vluchten naar Azie? Dan kan ik eindelijk eens een partijtje dvd's meenemen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34083591
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
Geen idee maar als ik logisch nadenk dat als men bijvoorbeeld een Boeing 777 inzet op een vlucht naar Newark en een 777 naar Dubai, er net zoveel mensen in gaan maar alleen de belading van het vliegtuig dus dubbel zo veel is...
Je vergeet dat er ook nog vracht (post, dozen, koerierstukken) meegaan in de belly
pi_34083671
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:16 schreef Jaguarized het volgende:
Mjah ok maar waarom zou dat piece concept gelden op vluchten naar de VS? Alleen omdat er Amerikaanse maatschappijen zijn die het ook hebben en het dus vrij standaard is in de VS? Of omdat men gewoon weet dat toeristen veel extra baggage meenemen dat op Schiphol weer nagekeken kan worden door de douane..
Het gaat er ook om hoeveel 1 stuk maximaal mag wegen in verband met veiligheidseisen / werkomstandigheden voor de beladers en platformmedewerkers. Soms zie je wel eens op zo'n koffer 'heavy piece' staan op een rode sticker, om te voorkomen dat je een belader af kan schrijven.
  zondag 15 januari 2006 @ 18:07:27 #142
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34091934
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Het gaat er ook om hoeveel 1 stuk maximaal mag wegen in verband met veiligheidseisen / werkomstandigheden voor de beladers en platformmedewerkers. Soms zie je wel eens op zo'n koffer 'heavy piece' staan op een rode sticker, om te voorkomen dat je een belader af kan schrijven.
Je bedoelt hoeveel 1 stuk baggage mag wegen bij het piece concept?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')