Tot morgen, ciao!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouu.. ik ga der vandoor!
Tot morgen iedereeen!
Gun die man z'n schnabbel johquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:22 schreef erikh het volgende:
Kan iemand alsjeblieft die stompe zijn smoel laten houden overigens
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
kankerbarney, wat een grafkankermongool met zijn arrogante kop.
Verslaggever: Ga je morgen winnen Jelle?
Jelle: Ja natuurlijk!Barney: Niet met 28, 34 jong
Afschieten de arrogante grafkankermongool!
Hij is toch wereldkampioen? (officieel dan)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dick van Dijk, wat een trieste kerel zeg ;')
ik had nog nooit van hem gehoord en waar werd dat wereldkampioenschap uitgezonden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij is toch wereldkampioen? (officieel dan)
ziet er zeker niet slecht uit zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:24 schreef Showtime het volgende:
Die vriendin van Jelle mist alleen nog een leren pak met bijbehorende zweep.
Zijn ranking was niet hoog genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef H.Flick het volgende:
Lekkere wereldkampioen als je niet eens mee doet aan Lakeside
Ach, ik stoor me niet echt aan beide dingen. Maar als mensen zich aan barney storen, kun je ook wel wat op die overdreven vuist van Jelle tegen hebben vind ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef erikh het volgende:
Joh beetje emotie hoort erbij, zie ik liever af en toe een vuist dan iemand die erbij staat alsof ie god is
Was is Australië geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Showtime het volgende:
[..]
ik had nog nooit van hem gehoord en waar werd dat wereldkampioenschap uitgezonden?
hoeveel wereldkampioen darten zijn er wel niet![]()
Dat laat ie vaak genoeg merken, maar kom op zeg. Dat het voor jou je revanche is dat twee Nederlanders in de finale staan, omdat jij niet mee mocht doen, hou op zeg. Had ie zich maar moeten kwalificeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij is toch wereldkampioen? (officieel dan)
Ik vind het over het algemeen wel meevallen met van Barneveld maar hij oogt gewoon arrogant, jelle heeft ook wel een arrogante blik maar toch anders, toch iets meer bescheiden dan van Barneveldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef Dwaashaas het volgende:
Barney liep in het begin van zijn bekendheid zeg maar absoluut niet naast zijn schoenen, maar nu.
Ik hoop dat Jelle in de loop der tijd wel weet hoe hij in zijn schoenen moet blijven staan.
Wat boeien die gemiddeldes anyways, je wint, óf niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |