heel engeland ligt zich op te vretenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef dVTB het volgende:
On-voor-stel-baar !!! Wat zal dit onwijs hard aankomen in Engeland.
Wat een geweldige prestatie !
Klaasen is wat minder constant dan die dikke Haagse pad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef erikh het volgende:
Als Jelle morgen zo gooit als vandaag na de break dan weet ik niet wie er gaat winnen hoor
1995quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef Dacide het volgende:
mooi mooi mooi dit
nu gun ik het hem ook dat ie morgen wint....
maar barney heeft nog nooit verloren als ie in de finale staat..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef axis303 het volgende:
Morgen gelijk in sets en legs, en dan een 9-darter voor Klaassens om die vadsige postbode op zijn nummer te zetten en de titel te pakken.
dit gaat zeker hard aankomen in Engeland, Nederlanders nemen de Embassy overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef dVTB het volgende:
On-voor-stel-baar !!! Wat zal dit onwijs hard aankomen in Engeland.
Wat een geweldige prestatie !
Ach Boeiuh ook eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er heeft zelfs al 'n keer een qualifier gewonnen.
Inderdaad!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef Molluck het volgende:
Heel knap hoor, ik blijf het zeggen maar hij heeft het zoveel meer verdiend dan van Barneveld...
Echt een lekker wijf is het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is dat met z'n vriendin en een aanzoek?
Barney speelt al veel alnger dit is het debuut van Jelle, dus of hij het meer verdient weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef Molluck het volgende:
Heel knap hoor, ik blijf het zeggen maar hij heeft het zoveel meer verdiend dan van Barneveld...
Ze is ook niet erg lelijk, maar als die dartersvrouwen zien niet bepaald knapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Echt een lekker wijf is het niet.
Daar moet je zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt geweldig, niet normaal wat goed.![]()
Daarom legt ze hem nu al vast.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou en? Alsof echte liefde niet telt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |