Inderdaad, het is ook net zo goor. Dat sommige mensen dat naar binnen kunnen krijgen, als ik alleen de geur al ruik ga ik zowat over me nek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:30 schreef De_Ananas het volgende:
Daarom noemen ze dat ook weleens:
Leverpastei
Ach jee, het gaat pver allochtonen en direct mag er niets worden gezegd, linkse lul.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, het is ook net zo goor. Dat sommige mensen dat naar binnen kunnen krijgen, als ik alleen de geur al ruik ga ik zowat over me nek.
Rechtse lul is het, maar die reactie had niets met het topic te maken, dus daarom heb ik hem verwijderd. En het gaat hier niet over links of rechts, dus graag ontopic nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:39 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ach jee, het gaat pver allochtonen en direct mag er niets worden gezegd, linkse lul.![]()
Inderdaad, en dan zo dik mogelijkquote:
Zie de PI van de post. En je had gelijk hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Rechtse lul is het, maar die reactie had niets met het topic te maken, dus daarom heb ik hem verwijderd. En het gaat hier niet over links of rechts, dus graag ontopic nu.
gewoon adequaat moddereten dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Rechtse lul is het, maar die reactie had niets met het topic te maken, dus daarom heb ik hem verwijderd. En het gaat hier niet over links of rechts, dus graag ontopic nu.
En nu je weet dat het lever is vind je het ineens niet meer lekker?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:45 schreef Piaf het volgende:
En ik vond het nog zo lekker
hele leven lang dit naar binnen gewerkt
![]()
lever
Uh jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:45 schreef Piaf het volgende:
En ik vond het nog zo lekker
hele leven lang dit naar binnen gewerkt
![]()
lever
is best te eten hoor, bij het camperen is het ook nog eens handig mee te nemen enzoquote:
*klik*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:55 schreef Piaf het volgende:
van welk dier komt die zooi dat lekkere spul dan?
![]()
Poe, zou best kunnen. Maar ik weet er helaas niets van af. Maak me er eigenlijk ook niet druk om, ik vind leverworst viesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:48 schreef Het_hupt het volgende:
ot: leverworst en gebakken eerpels was toch jarenlang het voedsel in knoal?![]()
Omdat de lever een afvalstoffen filterend orgaan is, tenminste als ik me de middelbareschool biologie lessen goed herinner. Of mensen die schapedarmen eten, ook niet echt een smakelijk idee, vind ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:45 schreef EnderOnline het volgende:
Waarom is het slechter als een product van lever is gemaakt ipv een ander deel van een dier? Ik zie het probleem niet zo.
Vitaminen zijn een hoaxquote:Op zondag 15 januari 2006 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lever is erg rijk aan vitaminen e.d.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lever
Dat is wat de lever doet.
Dan moet je nooit de lijst met die E-kleur- en smaakstoffen in je bezit krijgen. 1 van die dingen is zelfs kakkerlakextractquote:Op zondag 15 januari 2006 11:42 schreef Beaver het volgende:
Gadver... toen ik er eenmaal achterkwam wat erin zat heb ik het nooit meer gegeten, bah!!![]()
Je bedoelt cochenille neem ik aan? Wandschildluisextract om precies te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef star_gazer het volgende:
Dan moet je nooit de lijst met die E-kleur- en smaakstoffen in je bezit krijgen. 1 van die dingen is zelfs kakkerlakextract
Daarom eet ik ook altijd supermarktbroodquote:Op zondag 15 januari 2006 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bedoelt cochenille neem ik aan? Wandschildluisextract om precies te zijn.En in alle soorten supermarktbrood (behalve zuurdesem en biologisch) zitten vermalen kippenveren (ook een E-nummer, zit in 'broodverbetermiddel').
Kheb wel honger jaquote:Op zondag 15 januari 2006 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Wil de kleine ook een stukje worst?"
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:31 schreef Samcali het volgende:
Liever Kips in mijn bips dan gewone leverworst![]()
[afbeelding]
Moet ie zeker ff 10 minuutjes mee met de slager achter de toonbank?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Wil de kleine ook een stukje worst?"
Dat bedenk jij er dan weer bij.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef Mr-Coffee het volgende:
Moet ie zeker ff 10 minuutjes mee met de slager achter de toonbank?![]()
JAquote:Op zondag 15 januari 2006 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met mosterd. Van die grove, met pitjes erin.
[[url=http://www.wereldwinkeljulianadorp.nl/mosterd.jpg]afbeelding][/url]
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:48 schreef MUUS het volgende:
Je dacht dat het van smeer gemaakt was?
Tjah, creatieve geest, sorry.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat bedenk jij er dan weer bij.![]()
Ga ff bij de slager langs dan.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom heb ik nou geen smeerworst in huis?
weet ik, maar de appie is in rotterdam gewoon open.quote:
Ik ben helaas in Leeuwarden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef Mr-Coffee het volgende:
weet ik, maar de appie is in rotterdam gewoon open.![]()
WTF?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef helldeskr het volgende:
Smeerleverworst heerscht !![]()
Op bruin oerbrood ..met hagelslag![]()
Trust me... is echt lekker ....quote:
Gat - ver - dam - me!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:03 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Trust me... is echt lekker ....![]()
Hagelslag heerscht wel op meer dingen..onder andere op smeerkaas...![]()
Das pech hebben skatjuh.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben helaas in Leeuwarden.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef helldeskr het volgende:
Jajajaja! Ik ben dus niet de enige die hagelslag (of vlokken) op zijn smeerworst heerlijk vindt!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef helldeskr het volgende:
Nee nee, fijnproeversquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |