Inderdaad, het is ook net zo goor. Dat sommige mensen dat naar binnen kunnen krijgen, als ik alleen de geur al ruik ga ik zowat over me nek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:30 schreef De_Ananas het volgende:
Daarom noemen ze dat ook weleens:
Leverpastei
Ach jee, het gaat pver allochtonen en direct mag er niets worden gezegd, linkse lul.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, het is ook net zo goor. Dat sommige mensen dat naar binnen kunnen krijgen, als ik alleen de geur al ruik ga ik zowat over me nek.
Rechtse lul is het, maar die reactie had niets met het topic te maken, dus daarom heb ik hem verwijderd. En het gaat hier niet over links of rechts, dus graag ontopic nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:39 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ach jee, het gaat pver allochtonen en direct mag er niets worden gezegd, linkse lul.![]()
Inderdaad, en dan zo dik mogelijkquote:
Zie de PI van de post. En je had gelijk hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Rechtse lul is het, maar die reactie had niets met het topic te maken, dus daarom heb ik hem verwijderd. En het gaat hier niet over links of rechts, dus graag ontopic nu.
gewoon adequaat moddereten dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Rechtse lul is het, maar die reactie had niets met het topic te maken, dus daarom heb ik hem verwijderd. En het gaat hier niet over links of rechts, dus graag ontopic nu.
En nu je weet dat het lever is vind je het ineens niet meer lekker?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:45 schreef Piaf het volgende:
En ik vond het nog zo lekker
hele leven lang dit naar binnen gewerkt
![]()
lever
Uh jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:45 schreef Piaf het volgende:
En ik vond het nog zo lekker
hele leven lang dit naar binnen gewerkt
![]()
lever
|
Forum Opties | |
---|---|