Draai hem eens om dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef SunChaser het volgende:
Zqnt qls ik blind tyo dqn ko,t dit eruit, echt vet irritqnt dus, zqqro, niet 1 europq en 1 toeytsenbord++
%r %r %r
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef B_BOY het volgende:
nu ligt het toetsenbord van sunchaser met de toetsen omlaag door jou schuld mobscene
wel ff russtig nu dan
Hij zei dat, ik niet.quote:
heb je nou wel of niet in configuratiescherm geprutst om de standaard tobo terug te krijgen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:17 schreef SunChaser het volgende:
Het stomme qqn azerty is dat ook de . en de 1234 etc met shift ingedrukt moet zorden, dat wijn toch de meetsgebruikte dingen+
En de @ is helemaal goed woeken
Dat is nou een nuttige tipquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef Keiichi het volgende:
Gewoon naar VS internationaal zetten en typen maar. Als je blind typt en geen rekening mee houdt dat het frans is, komt het goed.
Heb je ook Spaans of Belgisch wel eens geprobeerd?![]()
België, Frankrijk, Zwitserland en Frans Canada gebruiken AZERTYquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:30 schreef DaMart het volgende:
In Zwitserland hadden ze vorig jaar ook vage toetsenborden. Was ook nie echt makkelijk mee te typen. Allerlei letter die op de verkeerde plek zaten en zo.
Wou ik ook net zeggen, gewoon schroendraaiertje en je wipt de toetsen er zo uit. Ik heb ooit eens een QWERTZ toetsenbord gehad (D), daar zit " boven de 2, ( en ) boven 8 en 9 en ; en : zitten daar naast elkaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef Skv het volgende:
Sloop de toetsen dr uit en plak ze er weer op zoals ze horen bij een QWERTY.
ach joh, is een kwestie van wennenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef SunChaser het volgende:
Zqnt qls ik blind tyo dqn ko,t dit eruit, echt vet irritqnt dus, zqqro, niet 1 europq en 1 toeytsenbord++
%r %r %r
jawel, ze hebben van die toffe 100-dollar laptops daar.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef 700MB het volgende:
Ach wat, in Afrika, daar hebben ze helemaal geen toetsenborden te eten.
Maar die zijn groen, dus daar kan je niet op typen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:38 schreef __Saviour__ het volgende:
jawel, ze hebben van die toffe 100-dollar laptops daar.
lucky bastards, dat wil ik ook
100 dollar is het BNP van een gemiddeld Afrikaans land.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jawel, ze hebben van die toffe 100-dollar laptops daar.
lucky bastards, dat wil ik ook
TS is gewoon een n44b die niet met een 'normale' PC overweg kan.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:22 schreef Koenholio het volgende:
Eensch met TS.
De Zwitsers zijn anders wel zo eigenwijs dat ze er naast de franse accenten ook de duitse bijzondere tekens op willen hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:45 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
België, Frankrijk, Zwitserland en Frans Canada gebruiken AZERTY
Ik zou niks anders meer willen![]()
Hoe doe je dqt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef Keiichi het volgende:
Gewoon naar VS internationaal zetten en typen maar. Als je blind typt en geen rekening mee houdt dat het frans is, komt het goed.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:45 schreef Leep het volgende:
weetje wat leuk is?
je komt terug en dan moet je weer wennen aan je qwerty
hehehe
Start>configuratiescherm>landinstellingen>Talen>detailsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |