w00t! volgens mij kan jij veel stoerdere dingen dan alle andere 'gewone' modjes!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef Slarioux het volgende:
Litso erft mijn rechten.
Contractquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef DaMart het volgende:
Hebben de modjes geen contract moeten tekenen bij hun aanstelling waarbij ze hun ziel aan Fok! verkopen? In dat geval lijkt het me geen probleem, gaan ze na hun dood gewoon door.
Danny kan het alleen toch ook wel aan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dan gaat Fok! voor eeuwig op zwart.
Dat welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:50 schreef B_BOY het volgende:
Dan word fok! nog meer bagger.
Het zou pas echt aan bagger schelen als de helft van de ex-crew doodging.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef VarsesteR het volgende:
Dan zou de helft van de 'gewone' fokkers ook dood gaan dus dan maakt het niks uit![]()
Wordt die neger uit je ava dan blauw?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef Slarioux het volgende:
Litso erft mijn rechten en mijn kleurtje is voor een goed doel.
En de helft minder users.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dan zijn er de helft minder modjes!
Ik neem zijn taken dan wel overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef DaMart het volgende:
En wat nu eigenlijk als 100% van de mensen met adminrechten overlijdt? Dan is er dus niemand meer die kan zorgen dat de crew wordt versterkt/de overledenen worden vervangen.
Misschien moeten we Danny anders preventief in quarantaine plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |