Vind je?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:46 schreef Ro�a� het volgende:
too much info?
en dit vertel je zomaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:45 schreef GSi het volgende:
Nou moe. Ik ben net acuut geopereerd aan een abces. Ik kon niet meer liggen zitten of staan. Ik werd hardstikke gek. Eerst werd ik door mijn eigen huisarts afgescheept met jodiumzeep en dat helpt volgens mij niet![]()
Dus ben ik vanmiddag maar ff naar de huisartsenpost geweest van het ziekenhuis voor een 2nd opinion. Gingen ze er meteen maar een keepje inmaken.. je zou zeggen dat ze dan verdoving gebruiken ofzo. Maar nee, bij deze ingreep bleek achteraf dat het flauwvallen bedoeld was als verdoving.
Ze heeft gewoon tot 4cm diep in mijn reet zitten snijden, want daar zattieZONDER VERDOVING!! en zonder waarschuwing (best logisch) En ik wou maar niet flauwvallen
Maar nu kan ik wel opgelucht zitten en liggen en staan, dus kan ik maandag weer werken en is alles weer goed.
Grin. op zich zit er weinig details in je verhaal, dus het valt mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef GSi het volgende:
[..]
Vind je?Ik ben het nu iig ff kwijt. Niemand in de buurt om mijn verhaal aan te slijten, momenteel. Dus dan maar hier
![]()
en dus val je ons maar lastig met ranzige verhalenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef GSi het volgende:
[..]
Vind je?Ik ben het nu iig ff kwijt. Niemand in de buurt om mijn verhaal aan te slijten, momenteel. Dus dan maar hier
![]()
misschien heeft hij het mee naar huis, met een recept en wattage instellingen voor de magnetronquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:49 schreef T_E_O het volgende:
Je had ook moeten beschrijven wat 'r voor smurrie uit is gekomen; dan hadden we massaal ons avondeten laten staan
Ja, in een plastic zakkie. Met een stickertje "Tortilla Dipsaus" eropquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:50 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
misschien heeft hij het mee naar huis, met een recept en wattage instellingen voor de magnetron
Komen je schoonouders op bezoek vanavond?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja, in een plastic zakkie. Met een stickertje "Tortilla Dipsaus" erop![]()
*pizza afbelt* dit topic loopt uit de handquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef Flurry het volgende:
en nu maar hopen dat 't geen fistel wordt
Ja, daar ben ik ook wel blij omquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef Ilsjuhh het volgende:
ach het kan erger....dat je dr aan geopereerd word....dr een drain in krijgt en alles....dat wil ook nog wel es gebeuren, dus wees blij dat ze t zo hebben kunnen oplossen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:49 schreef T_E_O het volgende:
Je had ook moeten beschrijven wat 'r voor smurrie uit is gekomen; dan hadden we massaal ons avondeten laten staan
Mensen die dus zeuren hierboven: 't had vast erger gekund![]()
http://www.eigenkracht.nl/menu_items/images/custom/abces-web.jpgquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef SynXteR het volgende:
wat is Abces als ik vragen mag?
Ik had er wel nog wat meer details bij willen hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:46 schreef Ro�a� het volgende:
too much info?
Ja, en kunnen kachels het dan ook krijgen???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef SynXteR het volgende:
wat is Abces als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |