Waarom kom je dan met een totaal niet representatief voorbeeld aanzetten, namelijk de dagelijkse gebruiker?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Om 's te weten te komen hoe jullie eigenlijk zelf tegen gebruikers van softdrugs staan
Het staat dan ook in ONZ.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met een totaal niet representatief voorbeeld aanzetten, namelijk de dagelijkse gebruiker?
kansen zijn er altijd, kutquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
Kansloos
Inderdaad. Ik dacht laatst dat er geen kans was dat ik je moeder met minder dan 10 cent zou betalen nadat ik dr eens lekker uitgewoond had, maar wat denk je? Ze wilde maar 2 cent!quote:
Dude...get-a-lifequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
DAAROM BEN JE ZO PARRA OVER DE VOGELGRIEP ZEKER?
Het is para, van paranoïde. Dus met enkele r.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
DAAROM BEN JE ZO PARRA OVER DE VOGELGRIEP ZEKER?
Omdat ik wel weet hoe de nederlanders staan tegenover de gebruiker die af en toe in 't weekend een jointje rookt. Wat ik me afvroeg, was of het nog normaal is als je dagelijks, na je werk (school/studeren) en eten etc, in je luie zetel voor de tv een jointje rookt voor te gaan slapen. Wat ik dus wel ongeveer doe. Ik ben misschien wel verslaafd, maar ik zie het probleem daar niet van. Ik functioneer naar voldoening en heb er geen probleem mee me ervan te weerhouden als ik moet functioneren. Veel mensen vinden het echter "te veel", ongeacht of mijn leven verder in regel is. Ook in nederland blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met een totaal niet representatief voorbeeld aanzetten, namelijk de dagelijkse gebruiker?
para klinkt toch niet man, parra is het. zo zeg je het ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is para, van paranoïde. Dus met enkele r.
Doe niet zo para. Jij bent vast diep in de war.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
para klinkt toch niet man, parra is het. zo zeg je het ook.
een vak met blowers die meededen, weetje welquote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef diep-in-de-war het volgende:
wat was er in de iq test?
Tja, het schaatsen is dan ook bezig he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is para, van paranoïde. Dus met enkele r.
inderdaad ... naarja dan heb je iig een probleemquote:Op zondag 15 januari 2006 16:44 schreef Pr0-n00b het volgende:
Hebben jullie 'De IQ test' niet gezien ofzo?
Nja, als je elke dag MOET blowen ben je best kansloos
Hebben ze gewonnen?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:52 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
een vak met blowers die meededen, weetje wel
Als ze al slechter scoorden kwam dat gewoon omdat ze er het nut niet van in zagen meer moeite te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:52 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
een vak met blowers die meededen, weetje wel
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:10 schreef diep-in-de-war het volgende:
stoned
2de plek volgens mij...gemiddeld IQ van 119. ze waren alelmaal stoned toen ze de test maaktenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef diep-in-de-war het volgende:
hebben ze nou gewonnen of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |