dat kan, ik heb er 5 schakels bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef carfreak_01 het volgende:
Vraagje : Kun je hem kleiner en of groter maken omdat niet iedereen dezelfde pols heeft natuurlijk![]()
Ik bied alvast 100![]()
wat mij betreft mag je hem hebben voor 120 euro! ik mail je even, ik heb echt snel geld nodig...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef carfreak_01 het volgende:
Vraagje : Kun je hem kleiner en of groter maken omdat niet iedereen dezelfde pols heeft natuurlijk![]()
Ik bied alvast 100![]()
ik heb ook een dunne polsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef danos het volgende:
ik vind het wel een vet horloge, alleen ben ik geboren met nogal smalle polsjes, dus is die klok ubergroot? dat lijkt namelijk wel zo op de foto
kerel, ben je nog heftig aan het puberen ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:23 schreef carfreak_01 het volgende:
Niet zo aardig dat je ineens offline ging Alex![]()
Dus ik kan tot 12 uur tommorow bieden![]()
Misschien bied ik nog om 11.55![]()
denk je nu echt dat ik sta te springen om jouw dat horloge te verkopen? Think again.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:54 schreef carfreak_01 het volgende:
Jammeer dat je je niet aan de afspraak houdt .. wou net bieden
Aangezien tot vrijdag loopt, trek ik hem niet helemaal in....quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:29 schreef Rekkie het volgende:
Helaas ik trek mijn aanbod in.
ik hoor het welquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik wacht dat van je collega even af, heb zelf ook een smalle pols, maar ik vind het een mooi ding.In welke grote steden ben je regelmatig?
hij is weg, helaas, hier kan een slotje op...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef WeirdMicky het volgende:
En het is vrijdag, whats the score?
Het was toch je doel om te verkopen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:37 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hij is weg, helaas, hier kan een slotje op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |