abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34048983
Was in de aanbieding bij de AH dus ik dacht "kom, laat ik eens een zakje halen.". Ik ben immers gek op drop.

Zonet dat zakje aangebroken, en een in mijn mond gestopt. Hmm. zacht. Heel zacht. Nouja, niet echt lekker, maar toch maar ff nog een paar opeten. De smaak begon me bij ieder 'dropje' meer en meer tegen te staan. Ik dus maar eens in de ingredientenlijst kijken. Suiker, glucosestroop, water, gelatine, zoethoutwortelextract, gemodificeerd zetmeel, salmiakzout en kleurstof.

Welke idioot heeft in zijn hoofd gehaald om water in dropjes te doen. In plaats van "Zacht zoet" heb ik een betere omschrijving voor de dropmakers van Venco. "Gelatineblob met dropsmaak en bestrooid met poedersuiker"

En nu heb ik last van mijn maag.

Een woord aan eenieder. Doe jezelf een plezier, en laat deze rommel in de winkel liggen. Misschien dat het dan snel weer verdwijnt, aan hongerende voedselbank klanten wordt gevoerd, en dat de ontwerper van dit stukje vergif wordt gestenigd in Iran.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34049561
stormlooptopic
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34049590
Deze drop is ontworpen door een man. Je zou toch inmiddels moeten weten dat ze in Iran alleen maar verkrachtte vrouwen stenigen. Verder zou het zielig zijn om dit aan hongerige voedelbank klanten te geven. Misschien hebben ze net iets anders gegeven voordat ze aan dit dropje beginnen en moeten ze spontaan kotsen. Ik geef niet voor niets oud vreten aan dat goede doel!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_34050302
piramides zijn lekker!!!

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2006 16:14:12 ]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 16:51:23 #5
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34051439
Ik heb ze nog niet geproefd

Weetje wat wel lekker is ? Zoethoutdrop
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 16:59:09 #6
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34051684
ik moet ze es gaan proberen.
ik hou vooral van zoute drop maar miss is dit ook lekker.
Remlof is een Spellings Nsb'er
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')