Resident Evil Zero (NGC) voor 12 eurootjes incl. is prima. Mail me maar op het adres in mn profiel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
Resident evil 12E incl ?
We hebben al contact via msnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:21 schreef Laurens. het volgende:
Escape from monkey island + Stuntman > 22 inc.
Donequote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:41 schreef JK het volgende:
[..]
Resident Evil Zero (NGC) voor 12 eurootjes incl. is prima. Mail me maar op het adres in mn profiel.![]()
Is goed, mail me ook maar (zie profiel)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef Markster het volgende:
15 incl voor soul reaver 2
Mail retour ! Toch nog een beetje een stormlooptopic nuquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:42 schreef Markster het volgende:
gemaild !
status monkey island 4 ps2 :quote:
Waarschijnlijk heb je een bankrekening want ik zag het net nog niet op mn rekening, maar zodra binnen stuur ik het op en laat ik het je weten per mail.quote:Sterk staaltje schreef : [/b]
Betaald
Klopt, rabo, dus kan ff overheen gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:29 schreef JK het volgende:
[..]
status monkey island 4 ps2 :
Marjo heeft inmiddels via mail een bod van 20 incl. gedaan voor Monkey Island.... dus wie daar overheen kan zitten?
Deal met Laurens was namelijk nog niet rond, ondertussen werd ie overboden door Marjo.
Heb Laurens hierover gemaild of ie er bereid voor is om er ook 20 incl. voor te betalen... wel zo eerlijk aangezien hij eerste was
[..]
Waarschijnlijk heb je een bankrekening want ik zag het net nog niet op mn rekening, maar zodra binnen stuur ik het op en laat ik het je weten per mail.
Hmm dan moet ik ook weer van die grote enveloppen kopen waar er 2dvd's in gaan en verzendkosten zijn dan ook hoger... klinkt 23,50 incl. goed?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef Markster het volgende:
Mag ik voor 20 red faction 2 erbij ? DUs totaal 20 ?
Ja is goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef JK het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik ook weer van die grote enveloppen kopen waar er 2dvd's in gaan en verzendkosten zijn dan ook hoger... klinkt 23,50 incl. goed?
Zo is dat!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:26 schreef Markster het volgende:
Overgemaakt! Red faction2 en Soul Reaver2 zijn verkocht aan mij
Nope nog niet. Heb je het via internet bankieren van postbank gedaan? Dat van Marjo was namelijk echt binnen een minuut binnen. Maar kan ook zijn omdat het nu zondag is... ik laat het je wel horen als het binnen is per mail. Ik check het in elk geval elke dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |