de kast IN duikenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
is dat een uitnodiging voor TRS om samen met jou de kast in te duiken?
Het [HOMO]topic User-Tournament #1quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe werkt het?
Je geeft aan dat je gaat stemmen door dat te posten.
Hierna ga je dat bericht editen en kopieer je het laatstgeposte lijstje boven je.
Boven dit lijstje vul je de 3 users in die je punten geeft incl motivatie.
Daarna verwerk je de gegeven punten in het lijstje en gebruik je bold om je wijzingen te verduidelijken.]En dan wacht je tot middernacht voordat je weer mag.
Jah, en op iemand die jullie vast niet verwacht haddenquote:
Zeg...wil je minpunten hebben morgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
is dat een uitnodiging voor TRS om samen met jou de kast in te duiken?
zeeman, xenos, H&M (waar gebruik je anders zon net burberrysjawl voor...), AH, blokker, dat soort stuffquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:47 schreef LuQas het volgende:
Waar koop je eigenlijk theedoeken?
gewonne met patience?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, en op iemand die jullie vast niet verwacht hadden
moet ik een homo-maffia gaan opstarten om jou er uit te werken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg...wil je minpunten hebben morgen?
daarom: utieindelijk word ik gewoon gespierdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef Ang3l het volgende:
"De ironie leidt tot parodie, de parodie leidt tot identificatie. Zo wordt het spel ernst. De corpsstudent speelt net zo lang de man met de grote bek, tot hij het is. Dat is het ironische van ironie: dat zij het plotseling niet meer is."
Ik ben toch niet populair hier dus je kan mn "vertrek" alleen maar vervroegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet ik een homo-maffia gaan opstarten om jou er uit te werken?![]()
Ok, dankjewel. Ik heb een blokker en een Zeeman naast elkaar, wat een geluk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeeman, xenos, H&M (waar gebruik je anders zon net burberrysjawl voor...), AH, blokker, dat soort stuff
en je bent mild erg aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom: utieindelijk word ik gewoon gespierd.
Zou Harry je instructeur zijn?!quote:
hij lijkt er wel opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou Harry je instructeur zijn?!
[afbeelding]
Ik vond het gruwelijk saaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |