Dat is Yasmin, volgens mij bedoelt Oscar_de_Grouch het vriendinnetje van Ferdi. Toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Naast d'r moeder en d'r jongste broertje
Dat klopt, maar deze jurk had ze toen wel aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Zei Peer op een gegeven moment ook niet dat ze op het werk aan hem de jurk had laten zien die ze op 't feest zou dragen? Kan me niet voorstellen dat ze trots zou zijn op zo'n wanprodukt.
Overigens mag ze dan blijkbaar wel in bikini op 't strand lopen... Of herinner ik me dat verkeerd?
Dat was toch uit dus ze doet niet meer meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef booo het volgende:
[..]
Dat is Yasmin, volgens mij bedoelt Oscar_de_Grouch het vriendinnetje van Ferdi. Toch?![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef booo het volgende:
[..]
Dat is Yasmin, volgens mij bedoelt Oscar_de_Grouch het vriendinnetje van Ferdi. Toch?![]()
Ja, maar die rechercheur kan echt niet spelen ... Of beetje slecht gecast, dat kan ook. Ze komt niet echt overtuigend over bij zulke politieverhoren, met d'r meisjesstem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Toad het volgende:
Geweldige aflevering vandaag.
Waarom moet je je dat nog af vragen als je de spoilers weet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef booo het volgende:
Sander had beter in de gevangenis kunnen blijven geloof ik.
En Ferdi heeft er echt meer mee te maken! Ik wordt er helemaal gek van. Zolang als hij naar die poster keek van Yasmin die vermist is klopte niet. En Deniz is het er ook niet mee eens dat hij langer blijft geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staan.)
De afleveringsinfo bedoel je?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:06 schreef WAT het volgende:
Wat stom van de vara om die rommel online te zetten!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef booo het volgende:
Sander had beter in de gevangenis kunnen blijven geloof ik.
En Ferdi heeft er echt meer mee te maken! Ik wordt er helemaal gek van. Zolang als hij naar die poster keek van Yasmin die vermist is klopte niet. En Deniz is het er ook niet mee eens dat hij langer blijft geloof ik.
Wat is er nou waar van die afleveringsinfo achter die spoiler uit het vorige topic?!
Het is echt te verslavend dit! En nog maar 5 afleveringen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef Jed1Gam het volgende:
PVD wat is het spannend. Geniale serie!![]()
Nu weer een week wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |