Neen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:12 schreef MrBean het volgende:
Leefde Merel nog in tijden van dat SMSje?
Nee dat is vorige week pas begonnen met die SMS'jes.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:12 schreef MrBean het volgende:
Leefde Merel nog in tijden van dat SMSje?
Ik dacht dat dat dezelfde dag was maar dan 's middags?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:21 schreef Lambiekje het volgende:
De serie begon zeg maar dat Marcel achter zijn eigen PC zat te surfen en in surfgeschiedenis keek..daar stond deze site tussen. Dat was voor het feest en de verdwijning.
Ik denk dat het erg onhandig van ze is geweest om het deels gelijktijdig met Idols uit te zenden, dat is natuurlijk wel een programma waar enorm veel mensen naar kijken. Er is een overlap van een kwartier of zo, bovendien heb je ook nog Idols Backstage waar veel mensen naar kijken.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:29 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb de kijkcijfers tot nu toe effe in een spreadsheetje gezet:
[afbeelding]
Dit is echt best wel armoe, zeker als je het vergelijkt met andere topseries zoals Oud Geld etc. Dit is een van de duurste series ooit, denk dat ze wel op 1,5 à 2 miljoen per week gehoopt/gerekend hadden.
Gisteren was de slechtst bekeken aflevering tot nu toe (470.000 kijkers), zelfs de aflevering op Kerstavond werd iets beter bekeken (476.000 kijkers).
De best bekeken aflevering tot nu toe is de eerste met 807.000 kijkers. Zelfs dit zal de VARA zijn tegengevallen, omdat ze deze aflevering de vrijdag erop hebben herhaald. Naar eigen zeggen was dit "op veler verzoek", in werkelijkheid zal het ook een wanhopige poging zijn geweest meer kijkers te vangen voor de serie. Die vrijdag trok aflevering 1 trouwens maar 192.000 kijkers, wat zelfs voor een herhaling bedroevend laag is, zeker gezien het feit dat het op prime-time werd uitgezonden (van 20.00 tot 21.00 als ik me niet vergis).
Heel erg jammer, en ook heel erg onterecht.Vuurzee is naar mijn mening een van de beste Nederlandse producties ooit.
En Paul de Leeuw staat er niet meer voor geprogrammeerd... denk dat dat ook meespeelt.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik denk dat het erg onhandig van ze is geweest om het deels gelijktijdig met Idols uit te zenden, dat is natuurlijk wel een programma waar enorm veel mensen naar kijken. Er is een overlap van een kwartier of zo, bovendien heb je ook nog Idols Backstage waar veel mensen naar kijken.
Een andere dag was misschien handiger geweest.
Da's waar, maar deze week en vorige week was Herman Finkers en die trok evenveel kijkers als Paul toen (rond de 1,5 miljoen). Dat betekent dus dat meer dan de helft van die 1,5 miljoen die de tv al op nederland 3 heeft staan, bewust zapt naar een andere zender om wat anders te kijken.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En Paul de Leeuw staat er niet meer voor geprogrammeerd... denk dat dat ook meespeelt.
Op zich vind ik Lost ook wel spannender, maar dat zit gewoon heel anders in elkaar... veel gecompliceerder, veel meer verhaallijnen... dat kun je eigenlijk helemaal niet vergelijken.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens mij is Vuurzee wat minder toegankelijk, het is nou eenmaal niet het type verhaallijn dat in Nederland scoort.. het zal voor de gemiddelde tv-kijker ook te traag gaan I guess. Dat merk je ook aan bijvoorbeeld Lost... de diehards die het in Amerika of via internet volgen leven zich helemaal in, terwijl de gemiddelde Nederlandse Net 5-kijker er heel oppervlakkig naar kijkt en er meer over praat alsof het een soap-serie is. Beetje jammer wel...
Rinus... die vind ik dus totaal níet verdacht...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:43 schreef Angeles het volgende:
Wie ik trouwens ook een raar type vind is die vent met wie Kristel vreemdgaat... ik kan even niet op z'n naam komen. [..] Maar het is wel een rare vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
Het was een spannende aflevering.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:30 schreef babette21 het volgende:
vergeet ik bijna te zeggen dat het 'n prima aflevering was:
meer vaart en meer inhoud dan vorige week
Heb ik allang gedaan, ik kan me dan echt niet bedwingen. Sterker nog, ik heb al een keer heel internet afgespeurd naar spoilers uit Lost.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:17 schreef MrBean het volgende:
Oei ... ik heb zin om die spoilers uit Vuurzee #2 te lezen ...
Maar ik doe het niet ...
* Haaibaaike doet het ook niet, dat is jammerquote:Op zondag 22 januari 2006 14:17 schreef MrBean het volgende:
Oei ... ik heb zin om die spoilers uit Vuurzee #2 te lezen ...
Maar ik doe het niet ...
Hmmmm .. .dat zou ook kunnen!quote:Op zondag 22 januari 2006 14:55 schreef FireSea het volgende:
Maar wat denken jullie over deze mogelijkheid:
Misschien moest ze onder dwang van wie-dan-ook naar die bunker komen op dat tijdstip, anders zou er iets gebeuren, en dat ze daarom moest huilen van angst, onder de douche. Dat ze daarom 's avonds het feest verliet en toen Sander ook bij de bunker kwam, zij zei dat ze even alleen wilde zijn... Misschien is dat het wel!
kan heel goedquote:Op zondag 22 januari 2006 14:55 schreef FireSea het volgende:
Maar wat denken jullie over deze mogelijkheid:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |