Zonder wodka is al erg genoeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tegelijk innemen met een fles Wodka liefst!![]()
Waar is dat ook alweer van ????quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:51 schreef XiChico het volgende:
Een jaar geleden tekende ik nog hele woonwijken, nu kan ik mijn eigen handtekening niet eens zetten.
reclamequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:58 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Waar is dat ook alweer van ????
paracetamollen hebben nooit hoofdpijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:55 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Moet ik nu een biertje tegen de hoofdpijn?
Ik wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:25 schreef Adfundum het volgende:
[..]
paracetamollen hebben nooit hoofdpijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
nee jonge dan word je ziek ik heb dat eens gedaan toen had ik hele sterke pijnstillers en ging ik kkveel drinken toen moest ik kotsen enzo ik was vergeten dat dat niet samen mochtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tegelijk innemen met een fles Wodka liefst!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
het zit onder de grond, is stekeblind en heeft nooit hoofdpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Flauw maar ik moest lachen.Nie sloan mo schuppe!
stomme studentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:35 schreef Skinnymike het volgende:
Blijf weg uit dit topic en kom pas weer terug als je paracetamol goed kunt spellen![]()
quote:
kan geen engelsquote:
goed planquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
als jullie elkaar nou even je hotmail geven dan kunnen jullie het uitvechten op EmmeSen.
Als je zou zeggen wat ik nu na moest doen zou misschien duidelijker kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Doe het me maar eens na dan, pauper.
Reclame voor het krijgen van een Hersenifarct, ze worden ook steeds bizarder die reclamemakersquote:
Eeeeejjj don't fuck with Maikuuulquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Doe het me maar eens na dan, pauper.
Met vrouwen gaat het prima hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Eeeeejjj don't fuck with Maikuuul![]()
* Het_hupt ziet dat TS al net zoveel suc6 heeft bij paracetamol als bij de vrouwtjes![]()
ja dat las ik laatst van dat feestje op je werkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:07 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Met vrouwen gaat het prima hoor.
Dat is 1 wijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja dat las ik laatst van dat feestje op je werk![]()
integenstelling tot die van jou, veel blauwtjes, maar toch geen vrouwtjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Geen blauwtje, geen vrouwtje.
Story of your life, right?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
integenstelling tot die van jou, veel blauwtjes, maar toch geen vrouwtjes![]()
de nodige gescoord hiero, zelfs een BN'er![]()
damn heb jij Viola gescoord?quote:
Bekende Nederlander.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
damn heb jij Viola gescoord?![]()
ik kom niet verder dan deze![]()
[afbeelding]
voor verdere info kun je bij Tha_T terecht
lol hij kent Ellen ten Damme nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |