Hee jij toch onze leugenaar of niequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef Nosh het volgende:
Idd, ik betaalde eerst ook 14 euro, voor tondeuse over mijn hoofd. Na 5 minuten was ze klaar.
Ik denk dat ik binnenkort maar eens naar de kijkshop ga.
Dan pak je de plaatselijke lijnbus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef amornl87 het volgende:
ja, ik wil niet ver fietsen voor naar de kapper, gewoon hier in het winkelcentrum
Idem hier, bij de Blokker, top ding en me moeder werkt dan nog even me nekhaar bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef McGilles het volgende:
Jaartje geleden tondeuse gekocht bij de kijkshop voor 8 euro![]()
![]()
Al zeker 10x gebruikt, een stuk goedkoper denk ik zo!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef amornl87 het volgende:
BIJSCHEREN
Ja joh, ik ga liegen over mijn haar. Logisch. Doet iedereen toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hee jij toch onze leugenaar of nie![]()
How to shave your headquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:46 schreef amornl87 het volgende:
is het moeilijk om zelf je haar met een tondeuse te doen? ik hou dr wel van als het netjes is gedaan zodat het niet lijkt alsof je het leger in gaaat ofzohoe netter hoe beter
je geeft geen antwoord op mn vraag en dat is in het engelsquote:
welke supermarkt was dat trouwensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:11 schreef frenkck het volgende:
Wehehe, mijn moeder had laatst een tondeuse set bij de supermarkt gekocht voor 3 euro. Niet dat mijn hoofd zo kort hoeft, maar is altijd handig.
DRIE millimeter? Ik ben geen gabberquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
gewoon tondeuse kopen, op drie millimeter zetten en gááááán voor je vaderland!
hahahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:31 schreef Dirktator het volgende:
Ik ken een man die Ton Deusen heet.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:31 schreef Dirktator het volgende:
Ik ken een man die Ton Deusen heet.![]()
is je kapper autist,bejaard of een leerling?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, onze kapper doet altijd knippen voor 4 euro
Afro.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef amornl87 het volgende:
[..]
is je kapper autist,bejaard of een leerling?
Geen van alleen, heeft een eigen kapperszaak. Maar het zijn vrienden dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef amornl87 het volgende:
[..]
is je kapper autist,bejaard of een leerling?
Philips tondeuse met verschillende standjes erbij en oplader kost je 16 euro... klaar...quote:
Op het kamp deelt iedereen alles met elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen van alleen, heeft een eigen kapperszaak. Maar het zijn vrienden dus
maar ze zeggen hier dat de mesjes van goedkope tondeuses na een tijdje vastlopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef BrauN het volgende:
Vent, koop zelf een tondeuse. Ik heb dat ook. Elke week effe over je kop met dat ding en het ziet er altijd netjes uit.
Ik heb er eentje van een euro of 20, een draadloze. Van Princess geloof ik.
Alleen het netjes uitscheren van de nek is wat lastig.
Er verscheen een glimlach op me gezichtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Op het kamp deelt iedereen alles met elkaar![]()
Dat valt wel mee, ik heb een Princess tondeuse met 3 jaar garantie op de mesjes, want die zouden altijd scherp moeten blijven. Was niet duurder dan 25 euro geloof ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef amornl87 het volgende:
[..]
maar ze zeggen hier dat de mesjes van goedkope tondeuses na een tijdje vastlopen![]()
Dus? Al doe je maar 10 keer met een philips tondeuse (de vorige ging trouwens al 3 jaar mee, maar kwijtgeraakt), dan heb je nog een flinke besparing toch? Da's 1,60 per beurt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef amornl87 het volgende:
[..]
maar ze zeggen hier dat de mesjes van goedkope tondeuses na een tijdje vastlopen![]()
Thanx voor je antwoordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:05 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dus? Al doe je maar 10 keer met een philips tondeuse (de vorige ging trouwens al 3 jaar mee, maar kwijtgeraakt), dan heb je nog een flinke besparing toch? Da's 1,60 per beurt...
!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef Drive-r het volgende:
Sterker nog: Al moest ik voor elke beurt een nieuwe tondeuse kopen van 16 euro, dan zou ik het nog doen. Wellicht dat het dan even duur is, maar ik hoef dat oeverloos geouwehoer van de kapper niet aan te horen. Het zijn op-de-een-of-andere-manier nooit de meest intelligente mensen, lijkt het...
Ik ga liever naar de kapper, zit zo'n lekker wijf met dr tieten in je nekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef Drive-r het volgende:
Sterker nog: Al moest ik voor elke beurt een nieuwe tondeuse kopen van 16 euro, dan zou ik het nog doen. Wellicht dat het dan even duur is, maar ik hoef dat oeverloos geouwehoer van de kapper niet aan te horen. Het zijn op-de-een-of-andere-manier nooit de meest intelligente mensen, lijkt het...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de kapper, zit zo'n lekker wijf met dr tieten in je nek![]()
heb je ook een voorkeur voor een bepaalde kapster bij jou bij de kapper?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:09 schreef amornl87 het volgende:
[..]
heb je ook een voorkeur voor een bepaalde kapster bij jou bij de kapper?![]()
Vertel hoe ziet ze eruit, en zeg je dan ook dat je liever hebt dat zij je kniptquote:
Ach man, gooi je er een keer een paar drankjes in, mag je ze nog van dichtbij bekijken ook... Als je wilt betalen voor tieten, zijn er tenten waar je meer waar voor je geld krijgt (en wederom niet hoeft te luisteren naar het oeverloos geouwehoer)...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat gewoon liggen, na verloop van tijd heb je een mooi natuurlijk tapijt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef BrauN het volgende:
Ik heb alleen altijd zo'n hekel aan de zooi die het geeft... Moet je al die haartjes weer weghalen met de stofzuiger enzo.
Nee dank je, 1 keer bananenbar was genoeg voor mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:11 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ach man, gooi je er een keer een paar drankjes in, mag je ze nog van dichtbij bekijken ook... Als je wilt betalen voor tieten, zijn er tenten waar je meer waar voor je geld krijgt (en wederom niet hoeft te luisteren naar het oeverloos geouwehoer)...
Tenzij je een kaalkopje bent is het vrij moeilijk om jezelf zowel voor als achter dezelfde haarlengte aan te meten.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef StefanP het volgende:
Ik scheer m'n kop al jaren zelf. 16 euro inderdaad, voor 5 minuten werk. Ik ben niet gek! Flikker maar een end op. Als ik voor die 5 minuten hetzelfde moet betalen als die kerel waar je een half uur werk aan hebt, dan kom ik dus echt NIET meer terug.
Kappers![]()
Is dat zo'n illegale Chinese kapsalon?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef McGilles het volgende:
Ga eens naar een normale kapper btw, ik betaal 10 euro voor wassen + knippen en kreeg ook nog een gratis tube gel mee![]()
Nee hoor, zo gebeurt... en ben geen kaalkopje...quote:Op zondag 15 januari 2006 05:07 schreef jeloo het volgende:
[..]
Tenzij je een kaalkopje bent is het vrij moeilijk om jezelf zowel voor als achter dezelfde haarlengte aan te meten.
Ben je wel een kaalkopje: tsja dan heb je ook geen geld om naar de kapper te gaan, met die nieuwe zorg verzekering en alles heb je als vuilnisman ook genoeg kostenposten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |