abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36087031
quote:
Britney heeft er genoeg van

Britney Spears is het kinderachtige gedrag van haar man helemaal zat. Volgens insiders werd ze stapelgek van Kevin Federline's voortdurende feestdrift, en de gigantische creditcardrekeningen die daarmee gepaard gingen.
Het liep zelfs zo de spuigaten uit dat de bijnaam Big Spenderline aan Kevin werd toegewezen. Aan het verzoek om z'n gedrag te verbeteren wilde hij echter geen gehoor geven, dus vond Spears het tijd voor maatregelen. Kevin krijgt nu zakgeld.

Naar verluidt krijgt manlief nu elke maand een vast bedrag waarmee hij het uit moet zien te zingen. Als hij daar niet mee rond kan komen dan zal hij bij Spears moeten aankloppen om de uitgave te verantwoorden. Erg blij is de voormalig danser niet met deze beslissing, maar hij heeft erg weinig keus, want er wordt volledig op de zak van Britney geteerd.

Het zit sowieso niet helemaal lekker tussen de twee, want de geruchten over een mogelijke scheiding steken steeds vaker de kop op. Een tweede baby zou rust in de tent moeten brengen, maar aangezien dat bij het eerst kind ook al niet lukte, biedt dat weinig hoop voor miss Spears.
Bron
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:09:03 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36087152
Ah, de Nederlandse vertaling .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36087585
BRITNEY ONTSNAPT AAN AIDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zou zo bij een tabloid kunnen werken
quote:
Britney stapt in injectienaald!
door onze redactie
AMSTERDAM - De schrik zat er even goed in voor zangeres Britney Spears. Tijdens haar vakantie in Hawaï stapte de blonde popster blootvoets uit haar auto, bovenop een injectienaald.

Britney Spears.

In grote paniek werd ze overgebracht naar het ziekenhuis. Gelukkig liep alles met een sisser af, want uit testen bleek dat de naald nooit was gebruikt.

"Het gaat prima met Britney, al zat de schrik er wel goed in. Ze heeft een wond onder haar voet, maar het is goed schoongemaakt met een desinfecterend middel. Op zulke momenten gaat er natuurlijk van alles door je heen, want iedereen dacht meteen aan een vieze naald van een drugs-gebruiker", wist een bron te vertellen.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_36092402
Ja, dat krijg je er van als je altijd op blote voeten loopt Sowieso niet echt fris.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36120661
ik denk toch dat ze gewoon dikkig is.

EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:20:41 #206
140904 MLF
Unazukin
pi_36122375
ik zie geen foto voorbij komen zonder fles in haar handen
pi_36123878
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
ik denk toch dat ze gewoon dikkig is.

[afbeelding]

Hoewel je zo'n puilnavel wel vaak krijgt als je zwanger bent. Bij gewone vetzakken zie je dat niet
And you know I might
pi_36123949
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:14 schreef rena het volgende:

[..]

Hoewel je zo'n puilnavel wel vaak krijgt als je zwanger bent. Bij gewone vetzakken zie je dat niet
Ja ik twijfelde of dat een navelpiercing is...
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:55:33 #209
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_36146734
Arma kind die Brit, tis een lomp lelijk mormel. Maar zo'n vent verdient ze nu ook weer niet.

Ach ja
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_36150000
Even de balans er een beetje inbrengen, deze neigt wat naar het negatieve!
Hierbij een recente mooie (!!) foto van Brit

You go girl!
pi_36154446
Kinkygiraf, leef jij op ONTD?
pi_36155222
ONTD ?
And you know I might
pi_36155361
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:19 schreef rena het volgende:
ONTD ?
Oh No They Didn't
Dat is dus waar we altijd het celeb nieuws vandaan halen
pi_36163109
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:47 schreef Syytön het volgende:
Kinkygiraf, leef jij op ONTD?
iedere dag een dosis ONTD en ik heb mijn ontspanning weer gehad

nou ja, ik ga ook naar perezhilton.com, thesuperficial.com, d-listed, pinkisthenewblog, ..., ..., ...
pi_36163520
TheSuperFicial.com vind ik zelf meesterlijk...:)
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_36164951
K-Fed heeft een metamorfose ondergaan!

Misschien dat dit goed doet voor hun huwelijk?
pi_36165265
Hoei ! dalijk wordt-ie nog knap!

...

ik ga mijn mond spoelen
pi_36165334
Ligt het aan mij of hangt zijn broek of half zeven?
pi_36165732
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:01 schreef Syytön het volgende:
Ligt het aan mij of hangt zijn broek of half zeven?
Voor zijn doen is het bijna een cameltoe maar voor onze begrippen hangt ie idd op half zeven of lager
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:07:51 #220
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_36353313
quote:
"A nude Britney Spears on a bearskin rug while giving birth to her firstborn marks a "first" for Pro-Life. Pop-star Britney Spears is the "ideal" model for Pro-Life and the subject of a dedication at Capla Kesting Fine Art in Brooklyn's Williamsburg gallery district, in what is proclaimed the first Pro-Life monument to birth, in April.

Dedication of the life-sized statue celebrates the recent birth of Spears' baby boy, Sean, and applauds her decision of placing family before career. "A superstar at Britney’s young age having a child is rare in today’s celebrity culture. This dedication honors Britney for the rarity of her choice and bravery of her decision," said gallery co-director, Lincoln Capla. The dedication includes materials provided by Manhattan Right To Life Committee.

"Monument to Pro-Life: The Birth of Sean Preston," believed Pro-Life's first monument to the "act of giving birth," is purportedly an idealized depiction of Britney in delivery. Natural aspects of Spears’ pregnancy, like lactiferous breasts and protruding naval, compliment a posterior view that depicts widened hips for birthing and reveals the crowning of baby Sean’s head.

The monument also acknowledges the pop-diva's pin-up past by showing Spears seductively posed on all fours atop a bearskin rug with back arched, pelvis thrust upward, as she clutches the bear's ears with "water-retentive" hands.

"Britney provides inspiration for those struggling with the 'right choice'," said artist Daniel Edwards, recipient of a 2005 Bartlebooth award from London's The Art Newspaper. "She was number one with Google last year, with good reason - people are inspired by the beauty of a pregnant woman," said Edwards.

Capla Kesting denies the statue was developed from a rumored bootleg Britney Spears birth video. The artist admits to using references that include the wax figure of a pole-dancing Britney at Las Vegas' Madame Tussauds and 'Britney wigs' characterizing various hairstyles of the pop-princess from a Los Angeles hairstylist. And according to gallery co-director, David Kesting, the artist studied a bearskin rug from Canada “to convey the commemoration of the traditional bearskin rug baby picture."

Het lijkt er niet eens op.

http://www.earvolution.co(...)rves-as-pro-life.asp

push it to the limit
pi_36357646
Dat gezicht lijkt meer op dat van die Christina uit Amrica's Next Topmodel...
pi_36561395
quote:
Britney Spears told Atlanta Magazine that she's sick of being called fat and pregnant! Britney was in Atlanta with KFed while he promoted his upcoming album.

She said: "First of all, I'm not pregnant and second of all I'm sick of being called fat! I am a young mother and I just had a baby! It's very hurtful that people love to put me down."

She said that her husband and family love the way she looks.

"My husband loves my body and he has no problem with this! I'm not pregnant, I'm just fat! There's nothing wrong with that and if people have a problem with it they can turn their heads!"

Damn! At least bitch is keeping it real!
pi_36574187
En voor de geïnteresseerden: dit is cutiepootie zusje Jamie-Lynn Spears... reminds me of the old days...

dinsdag 11 april 2006 @ 22:09:16 #224
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_36870163
Volgens Perez Hilton is Sean Preston (de baby) uit een hoge stoel gevallen en heeft zijn schedel gebroken
pi_36873354
Hij is van een stoel gevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')