Vrachtwagenchauffeurs houden te weinig afstand als ze achter elkaar rijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:33 schreef Tonie- het volgende:
tering wat een verhaal.... echt geen zin om dit te gaan lezen... kan iemand me een samenvatting posten?
Dat doen doorgaans alleen trage sukkels die niet op de weg thuishoren. Alle reden dus om wél tussen twee vrachtwagens te blijven rijden... dat soort kan namelijk niet snel genoeg dood!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef Belleman het volgende:
EN GA ALS AUTOBESTUURDER NOOIT TUSSEN TWEE VRACHTWAGENS IN RIJDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier stopte ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef Belleman het volgende:
Ge
Dan kan je nog altijd Algemeen Nederlands typen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:39 schreef Belleman het volgende:
Hoi Paltos... ik ben wel een Belgje, hé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je dat vrachtwagenchauffeurs aansprakelijk zijn voor de schade die er ontstaat als er zo'n blok ijs van hun trailer af stuitert?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:39 schreef Maisnon het volgende:
En sommigen leggen ook nog stiekem ijsblokken van wel, ja zeker, 150 kg (!) ! op hun vrachtwagen, om optrekkende auto's te pesten!
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:41 schreef 2609 het volgende:
waarom mag je niet tussen 2 trucks inrijden dan
Wie schrijft lange verhalen?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Vind je dat nou leuk steeds zulke lange verhalen typen ?
Maarja dat zegt me moeder ook altijd nooit tussen 2 vrachtwagens rijden enzo.
Maarja je moet zowieso voorzichtig zijn als je er naast rijd
Nu hoor ik niet direct tot de categorie gevoelige kijkers, maar wat je bezielt om dit soort foto's op internet te zetten (om het nog maar niet eens te hebben over het totale gebrek aan respect voor de betreffende slachtoffers dat je toont door ze te nemen) weet ik dan ook weer niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:23 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[quote]Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weet je dat vrachtwagenchauffeurs aansprakelijk zijn voor de schade die er ontstaat als er zo'n blok ijs van hun trailer af stuitert?
Ze moeten zorgen dat voor vertrek hun trailer ijsvrij is![]()
[/quote
Zijn ze ook aansprakelijk voor dit soort gevallen???
Zo zie je er ongeveer uit als je tussen 2 trucks terecht komt!
nou sorry, maar dit vind ik dus echt niet normaal... link weg en niet meer terugplaatsen
Zie foto's schokkend 18+
Ik krijg in ieder geval wel meer respect voor de mensen die de rotzooi van een ander moeten opruimen omdat ze weer eens een keer niet oplette, stoer wilde doen, te hard reden etc etc.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Belleman het volgende:
[..]
Nu hoor ik niet direct tot de categorie gevoelige kijkers, maar wat je bezielt om dit soort foto's op internet te zetten (om het nog maar niet eens te hebben over het totale gebrek aan respect voor de betreffende slachtoffers dat je toont door ze te nemen) weet ik dan ook weer niet.
Meerwaarde heeft het wat mij betreft in ieder geval niet.![]()
Ik weet t, gelukkig is t slachtoffer/s onherkenbaar verminkt en dus ook voor fam. moeilijk herkenbaar.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Belleman het volgende:
[..]
Nu hoor ik niet direct tot de categorie gevoelige kijkers, maar wat je bezielt om dit soort foto's op internet te zetten (om het nog maar niet eens te hebben over het totale gebrek aan respect voor de betreffende slachtoffers dat je toont door ze te nemen) weet ik dan ook weer niet.
Meerwaarde heeft het wat mij betreft in ieder geval niet.![]()
Thats life als je tussen trucks gaat rijden en het gevaar er niet van inzietquote:Op maandag 16 januari 2006 00:10 schreef 2609 het volgende:
die fotos zien er allemaal niet zo prettig uit nee allemaal hoofden eraf enzo en allemaal platte mensen maarjah thats life
Ik wijger dus echt tussen trucks te gaan rijden!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Belleman het volgende:
Dat de overheid maar vlug het middenstrook-rijden legaal maakt/lees onstrafbaar, want tot op heden kun je een fikse boete krijgen als je volhard in de boosheid en pertinent op het middenvak van een autosnelweg met drie rijstroken blijft rijden.
en bij nader inzien was het zelfs een keer teveel...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:25 schreef buzzer het volgende:
topic opgeruimd... en stop eens met het spammen.. Een keer een site noemen is genoeg...
Last van n zwak gestel???quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
en bij nader inzien was het zelfs een keer teveel...
nou sorry, maar dit vind ik dus echt niet normaal... link weg en niet meer terugplaatsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |