Inderdaad, ik heb liever dat ze alles verplaatsen via Chinhookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef Het_hupt het volgende:
vrachtwagens zuigen
Maar ja, wie gaat er met van die haken aan z'n kin rondlopen? Zeker bij een zware vracht kan dat nog best een hele opgave zijn, hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Inderdaad, ik heb liever dat ze alles verplaatsen via Chinhook![]()
Als de ijsbrokken wel op jouw auto waren gekomen, dan was de vrachtwagenchauffeur aansprakelijk geweest voor de schade. De vrachtwagenchauffeur heeft namelijk de verplichting om voordat hij de weg op gaat met zijn vrachtwagen, deze ijsvrij te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:14 schreef Belleman het volgende:
Onlangs stond ik achter een vrachtwagen die voor mij stilstond aan het rode licht.
Slaat op groen en de truck komt in beweging.
Gelukkig dat ik nog niet helemaal echt wakker was en even later ook langzaam optrok, want wat speelde er zich voor mijn ogen af ?
EEN LAWINE VAN IJSBLOKKEN KWAM PAL VOOR MIJN AUTOOTJE OP HET WEGDEK TERECHT !
Het water die op de 'bache' stond was tijdens de nacht vervroren en gleed nu van dat zeil af.
Gelukkig dat ik niet samen met die camion was opgetrokken, of mijne Renault zou er lief uitgezien hebben en stel je voor dat zo'n ijsklomp (dat waren stukken van zeker om en bij de 150kg!) in je voorruit beland !!!
Ik mag er niet aan denken dat zo'n lawine zich voordoet aan een rondpunt of in een bocht waar op datzelfde ogenblik een fietser of andere zwakke weggebruiker toevallig het zootje op zijn 'dak' krijgt....
Ik heb ook nog een sneeuwbal van 150kg in de tuin liggen, gemaakt met sneeuw die in december is gevallen, blijft best lang liggen zo'n balletjequote:
pics?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een sneeuwbal van 150kg in de tuin liggen, gemaakt met sneeuw die in december is gevallen, blijft best lang liggen zo'n balletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |