Wat is het nut van V&A ?quote:
Ik dacht misschien heeft ze daar nog niet gekekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:49 schreef BYM het volgende:
[..]
Wat is het nut van V&A ?
Op deze wijze kunnen we dat wel opdoeken, als mensen naar Marktding gaan verwijzen ...
Voor dat bedrag houd ik em en haal ik later wel een ipod 60gb. Succes met zoeken!quote:
Een ipod is toch ook wit? Ik heb ik iets gemistquote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef Morgil het volgende:
_wie: ook daar wacht ik even mee, aangezien mijn voorkeur uitgaat naar een ipod, en ik een speler in een kleurtje zoek.Maar ik hou hem in mijn achterhoofd!
Die heb je ook in kleurtjes.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Een ipod is toch ook wit? Ik heb ik iets gemist![]()
Bon heb ik nog ja. Minimumprijs weet ik nu even niet, maar zat zelf te denken aan rond de 120 ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef Morgil het volgende:
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen, dus slechte oordopjes maakt niet uit. Wil ze er wel graag bij hebben.
Ik dacht aan een bedrag van rond de 100 euro. Daarvoor staan ze ook op marktplaats maar ik ben steeds net te laat, of ze willen niet opsturen. Daarom vind ik via fok wat handiger.
Teleluvr: Rond de 100 euro dus..
Bierkameel: daar zit dus nog garantie op? Wat voor kleur is hij?
DeFlip, heb je de bon nog? Wat is je minimumprijs? Ik moet er wel even over nadenken want ik heb liever een kleurtje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |