Ik mocht gister bij de repetities zijn dankzij de prijsvraag van Rexona en Mark (uitvoerend producent van Idols)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:10 schreef TheVulture het volgende:
He CDP, wat doe jij eigenlijk dat je al deze inside-information weet.... wat is jou link met Idols? Werk je er?
Sorry als dit een domme vraag is hoor maar ik vroeg het me ineens af?
Hoezo Rexona EN mark?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mocht gister bij de repetities zijn dankzij de prijsvraag van Rexona en Mark (uitvoerend producent van Idols)![]()
omdat Mark uiteindelijk contact heeft gehad met Rexona om ons alsnog de Meet&Greet te geven die ons "beloofd" wasquote:
oh ok, wat zingt Ellen vanavond?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mocht gister bij de repetities zijn dankzij de prijsvraag van Rexona en Mark (uitvoerend producent van Idols)![]()
Mag ik niet vertellen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh ok, wat zingt Ellen vanavond?
heb je een contract moeten ondertekenen dan? wel vaag als dat zo is....quote:
dan mail je het toch ff: omrielevie@hotmail.comquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
helaas heeft Mark mij gevraagd niet op FOK neer te zetten wat alle kandidaten zingen vanavond..sorry guys
Nee, maar Mark heeft het wel nadrukkelijk gevraagdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb je een contract moeten ondertekenen dan? wel vaag als dat zo is....
een aantal nummers welquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef PeRi het volgende:
Oh dat wordt vast gaaf! En ik moet het missen..
Of je leest het Roddelsch topic even doorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:25 schreef superhero87 het volgende:
Maar CDP wie vond jij het beste gister?
Heb al gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of je leest het Roddelsch topic even door
Nee..en doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heb al gedaanMaar je hebt volgens mij niet specifiek vermeld wie jij het beste vond
Oh das best positief allemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee..en doe ik ook niet.
het waren namelijk de allereerste repetities en weet natuurlijk niet wat er vandaag allemaal veranderd word
Maar ik vond Christon, Ellen, Serge, Marescha en Floortje gaaf, Äaron,Angelique,Harm goed, Raf matig en I-Jay slecht
Raffaëla hoeft er van mij nog niet uit... Zo slecht is ze niet en ze zorgt voor opschudding en dat is leuk om te volgen (zie Alice de vorige keer, hoewel ik haar écht niet kon uitstaan). Eerst mogen I-Jay, Serge en Harm geruimd worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh das best positief allemaalIk hoop stiekem dat Raffi eruit gaat
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Raffaëla hoeft er van mij nog niet uit... Zo slecht is ze niet en ze zorgt voor opschudding en dat is leuk om te volgen (zie Alice de vorige keer, hoewel ik haar écht niet kon uitstaan). Eerst mogen I-Jay, Serge en Harm geruimd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |