Dan stop jij 'm toch lekker in je mondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef Molluck het volgende:
Dat ding komt er bij mij echt niet in! Doe maar zo'n oorthermometer of desnoods zo'n tongding, maar zo'n anusding, no way!
Volgens mij ben je in de war met een voorbinddildo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef Molluck het volgende:
Dat ding komt er bij mij echt niet in! Doe maar zo'n oorthermometer of desnoods zo'n tongding, maar zo'n anusding, no way!
Kind is ziek. Dus ik zat wat te Google-en.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:43 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom lees jij dit dan?
je zou het anus kunnen noemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:51 schreef Chandler het volgende:
Tuurlijk wel, hoe zou je het dan moeten noemen? daar waar het lichaam standaard de overtollige stoffen uitstoot?
Ik denk dat de dokter in het algemeen een betere optie isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:49 schreef FoXje het volgende:
[..]
Kind is ziek. Dus ik zat wat te Google-en.
En de andere helft zit met een kuchje bij de huisarts omdat het bang is voor longkanker?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk dat de dokter in het algemeen een betere optie ishalf hypochonder Nederland zit zichzelf van kanker te diagnoseren met een keelpijntje
Als het niet belangrijk is, is googlen ook vast niet nodigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:04 schreef Brad het volgende:
[..]
En de andere helft zit met een kuchje bij de huisarts omdat het bang is voor longkanker?
Kom op, met een beetje normaal gezond verstand gebruiken ga je toch echt niet naar de huisarts als je je even niet zo lekker voelt.
Soms moet het wel, na een operatie is een oormeter vaak niet betrouwbaar. Dan mag je 'm zelf inbrengen oflaten inbrengen door een zuster of broederquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef Molluck het volgende:
whahahquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
anus (de ~ (m.), ~sen/ani)
1 uitmonding van het darmkanaal, waardoor de onverteerde spijsresten het lichaam verlaten
=> aars, poeper, poepgat, schijtgat
Poeper,.
Haha, bij biologie in de brugklas kreeg ik ook zo'n folder waarin het kontneuken werd genoemd, vond ik toen ook al zo vreemdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef googoodoll het volgende:
Er zijn mensen die niet weten wat een anus is...
Vergeet nooit meer dat ik in de vierde klas een folder over soa's kreeg en dat er doodleuk "kontneuken" in stond in plaats van anale seks. Had me net voorgenomen om serieus met het onderwerp (soa's dus) in de les om te gaan (een hele opgave met zo'n docent), was het eerste wat ik zag dat woord.
Ja ik ga de dokter _iedere_ keer dat ik wat wil weten bellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk dat de dokter in het algemeen een betere optie ishalf hypochonder Nederland zit zichzelf van kanker te diagnoseren met een keelpijntje
schijtgatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
anus (de ~ (m.), ~sen/ani)
1 uitmonding van het darmkanaal, waardoor de onverteerde spijsresten het lichaam verlaten
=> aars, poeper, poepgat, schijtgat
Poeper,.
En daarna in je mondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef Beach het volgende:
Vroeger toen ik ziek was, moest zon thermometer ook in mn anus![]()
![]()
![]()
turbgirl.jpgquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef Keiichi het volgende:
Misschien moet het met wat foto's verduidelijkt worden.
[img ]tubgirl.gif[/img]
wat moeten ze dan zeggen, je derrière of scheur?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef FoXje het volgende:
Koorts
We spreken van koorts als de lichaamstemperatuur hoger is dan 38 graden. De temperatuur kunt u het beste meten via de anus (poepgaatje).
http://nhg.artsennet.nl/upload/104/patbrieven/a3b.htm
Dat zeg je zo toch niet ...![]()
![]()
latente homo in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef Molluck het volgende:
Jouw hele familie stopt de thermomenter inderdaad in de anus, maar jij inderdaad niet. Jij stopt hem onder je tongquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat ding stop je onder je tong of onder je oksel, niet in je anus.
Ik woon alleen met m'n moeder, en die stopt 'm ook gewoon in d'r smoelwerk. Daar gaat je grapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jouw hele familie stopt de thermomenter inderdaad in de anus, maar jij inderdaad niet. Jij stopt hem onder je tong
En waar stopt ze hem nog meerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon alleen met m'n moeder, en die stopt 'm ook gewoon in d'r smoelwerk. Daar gaat je grap [afbeelding].
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jouw hele familie stopt de thermomenter inderdaad in de anus, maar jij inderdaad niet. Jij stopt hem onder je tong
In haar barmoederquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil je horen, sick fuck.
Wacht maar totdat je opgenomen word bij de spoedafdeling van het ziekenhuis, dan gaat ie rechtstreeks je sterretje in hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat ding stop je onder je tong of onder je oksel, niet in je anus.
Hahahah jij maakte dat mee. Nog trauma's?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:47 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je opgenomen word bij de spoedafdeling van het ziekenhuis, dan gaat ie rechtstreeks je sterretje in hoor![]()
elk ziekenhuis, dus niet zeiken bitch.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef Camplo het volgende:
Welk ziekenhuis was dat? Weiger ik daar tenminste opname, mocht het ooit nodig wezen.
nope, jij; grote kist onder je gay ass onder de noemer "medisch niet te behandelen wegens tegenwerking"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:08 schreef Camplo het volgende:
Geen thermometer in my ass al heb ik elke ziekte.
Rot eens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |