Bronquote:Bradley bijna van sc Heerenveen
De onderhandelingen tussen sc Heerenveen en Metro Stars leken stroef te verlopen, maar het einde is nabij. De Amerikaan Michael Bradley had de hoop gevestigd op een vertrek naar de Eredivisie, die er nu ook lijkt te komen.
Dat het tot een overgang van Bradley komt lijkt zo goed als zeker, het is echter een kwestie van tijd. De Friezen hopen de middenvelder nog voor het sluiten van de transfermarkt binnen te halen, zodat hij mee kan spelen in de UEFA Cup. Volgens bigapplesoccer gaat hij een salaris van ¤178.000 verdienen. Volgens een woordvoerder van de Metro Stars is de deal rond, op enkele formaliteiten na.
De 18-jarige middenvelder was vorig seizoen twee weken op stage bij de Friezen en liet een aardige indruk achter. Deze zou echter niet goed genoeg zijn geweest waardoor hij geen contract aangeboden kreeg. De Amerikaan probeerde het vervolgens bij het Belgische Anderlecht waar hij ook geen contract wist te verdienen.
En ik heb vorige week gelezen dat hij zich dit seizoen enorm ontwikkeld heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:02 schreef Kriebbel het volgende:
Misschien dat'ie in tussentijd veel bijgeleerd heeft?
Stond in VI: 30 wedstrijden 1goal 4 assistsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb ergens gelezen dat ie voor de metrostars iets van 30 wedstrijden in de comp had gespeeld
Dat is dan ook wel weer Riemerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, daar gaat Heerenveen toch relaxed mee om zo op het oog.
nou vind ik het nog niet eens zo erg dat Seip waarschijnlijk niet mee kan doen, die jongen voetbalt alleen maar tegen zichzelf, maar Breuer is nog steeds geblesseerd.. ik ben benieuwd hoe Gert-Jan dit op gaat lossen, met de lekke verdediging die we dit seizoen zonder blessures al hebben.. want we moeten vanavond natuurlijk wel winnen van, met alle respect, Sparta..quote:Hoofdwond maakt meespelen Seip onzeker
20/1/2006 16:39
Heerenveen kan tegen Sparta mogelijk niet beschikken over Marcel Seip, die op de training een wond in zijn gezicht opliep.
De ochtendtraining eindigde voor Seip in mineur. De verdediger kwam hard in botsing met Jeroen Drost. De schade was een wond net boven zijn oog. Seip moest voor de behandeling naar het ziekenhuis. Zijn oog zit dicht, hetgeen reden is pas op de wedstrijddag te bepalen of het meespelen verantwoord is.
Ook Drost kwam er niet zonder kleerscheuren vanaf. Maar de hechtingen zijn geen obstakel voor een optreden zaterdag tegen Sparta Rotterdam.
Als Seip inderdaad niet kan spelen tegen Sparta, zal trainer Gertjan Verbeek moeten improviseren over de positie centraal achterin. Michel Breuer, die kampt met een hamstringblessure, is immers niet beschikbaar.
en wie heb je dan nog op rechts? Saïd? of driemansdefensie: Jeroen-Petter-Henrico met daarvoor versterkt middenveld Pranjic-Kissi-Bruggink/Hansen-Bosvelt en voorin Samaras-Tarvajärvi-Nilsson.. (ja, ik ga van links naar rechts)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef One_conundrum het volgende:
Henrico in het centrum, prager op middenveld erbij
Ik hoorde het gisteren op de tribune. Niet heel erg betrouwbaar allemaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef MaxPower het volgende:
bron?
Voor 3 miljoen, mogen jullie ze allebei hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb liever Paul Verhaegh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |