quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, maar ik zit hier alweer een paar uur en zag de opnames voorbij komen, leek me wel leuk voor mijn archief.quote:
quote:
eejjjjjjjjjquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:51 schreef M-en-A het volgende:
Goede morgen....
Viola "LETS PLAY DARTSSSSS!!!!"
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjj
da's fotosoep, of dat bord hangt daar echt?
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verkeerde?
wat hebben we nou gemist?
Dit:![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:55 schreef M-en-A het volgende:
Kelly is ook klaar in de badkamer. Vier van de hoteliers zijn nu aangekleed. Viola, Frank, Monique en Kelly. Micky is even komen checken in de keuken hoe het er voor staat. Bart is in de badkamer
deze [HBB] Streamverslagen van zaterdag 14 januari 2006quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verkeerde?
wat hebben we nou gemist?
Nee niet gezien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:07 schreef Muerte het volgende:
Wisten jullie dat Viola een tatouage op haar linker borst heeft (voor de kijkers rechts)en dat de infrarood camera's het weer perfect doen en dat de regie vanochtend een fractie van een seconde te laat was met switchen?
nee, maar ik verwacht dat we zo het resultaat gaan zien?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:07 schreef Muerte het volgende:
Wisten jullie dat Viola een tatouage op haar linker borst heeft (voor de kijkers rechts)en dat de infrarood camera's het weer perfect doen en dat de regie vanochtend een fractie van een seconde te laat was met switchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |