quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:33 schreef yvonne het volgende:
Kan iedereen potverdikke eens gewon gaan slapen?!
Dat wijf moet eens van de Leffe afblijven.quote:
Je zusje stinkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:37 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
Bedankt voor het kut-topic, Snakey.
Dat wijf is goddomme net wakker!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat wijf moet eens van de Leffe afblijven.
wtf?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:39 schreef bolivian het volgende:
Kun je het niet alleen af, Snekey?
Brings back memories, huh..
Edoch nog steeds van de leffe afblijven!quote:
Koffiequote:
Ik ben reeds zo onverschillig dat ik me zelfs van m'n eigen posts distantiëer,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:39 schreef bolivian het volgende:
Kun je het niet alleen af, Snekey?
Brings back memories, huh..
Het wordt tijd dat je je van je leven distantiëert. Vind ik dan, opzich.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik ben reeds zo onverschillig dat ik me zelfs van m'n eigen posts distantiëer,.
EN het beste moment om wakker te zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:41 schreef skiczukie het volgende:
Waarom ben je net wakker yvonne? Half 5, dat zijn de lekkerste tijden om te slapen.
Hier ga ik niet op in.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:41 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je je van je leven distantiëert. Vind ik dan, opzich.
Ik ben ook zo weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
EN het beste moment om wakker te zijn
Neh, ik ben zo weg
Braaf zijn jullie!
Uiteraard.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
EN het beste moment om wakker te zijn
Neh, ik ben zo weg
Braaf zijn jullie!
Uhm, dat was m'n vorige kloon hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:43 schreef bolivian het volgende:
[insert_user]
Zal vast zo zijn. Helaas ben ik er over een paar uur weer heh.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat is alvast iets om naar uit te kijken,.
Tot zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zal vast zo zijn. Helaas ben ik er over een paar uur weer heh.
En Flipper.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:47 schreef cerror het volgende:
Braaf is voor lassie-kijkers.
Tja probeer dat maar eens te onderbouwen. Is niet te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:47 schreef cerror het volgende:
Braaf is voor lassie-kijkers.
Neem die lekker mee naar bed,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:45 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Uhm, dat was m'n vorige kloon hoor.
Die irritante kutkangeroe. Als ik een dier zou hebben wat zulke geluiden maakt, zou ik het opeten.quote:
Kangoeroe is goed te eten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die irritante kutkangeroe. Als ik een dier zou hebben wat zulke geluiden maakt zou ik het opeten.
Ik word er zo springerig van.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:50 schreef mOBSCENE het volgende:
Kan ze goddomme zelf niet gaan slapen?
Done.quote:
DAT!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die irritante kutkangeroe. Als ik een dier zou hebben wat zulke geluiden maakt, zou ik het opeten.
Zo is nog niet nu.quote:
Dat heb je nu ook wel vaak genoeg gezegdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:54 schreef Janetje het volgende:
Slapen is voor de doden.. en voor mensen die slaap hebben..
Eindelijk eens een geest waar de waarheid niet direct onderdrukt wordt,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:54 schreef Janetje het volgende:
Slapen is voor de doden.. en voor mensen die slaap hebben..
quote:
Nee dat is een goed voorbeeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:33 schreef yvonne het volgende:
Kan iedereen potverdikke eens gewon gaan slapen?!
Ga slapen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:58 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is een goed voorbeeld
Ja baas.quote:
Ga modderen slangemans!quote:
STAKING!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
M'n salaris verhoging is er nog niet door.![]()
Maar dat werkt niet echt bij mod's geloof ik.quote:
Zie je mij modden dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar dat werkt niet echt bij mod's geloof ik.
Geheel mee eens.quote:
Dát is een lekkere binnenkomer,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Geheel mee eens.
Maar zo krijg je weer die oude zeikerds over je heen slangemans.
Geef liever zelf van te voren aan dat je gaat kappen.![]()
Vind ik niet hoor...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:54 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Dat heb je nu ook wel vaak genoeg gezegd
Ik was er al even.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:24 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dát is een lekkere binnenkomer,.
Jij ook.. maar ja..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dit topic verdient het om dood te bloeden...
Als er nu ineens een slot verschijnt geef ik je volkomen gelijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was er al even.
Hij zegt zelf al dat hij niet tot amper meer mod. (and come on!)
Slangemans blijft natuurlijk puikheid troef alleen niet zo veel online.
Daarnaast is het een wel erg makkelijke sneer,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Weet je wat?
Ik doe net alsof je dat niet zojuist gezegd hebt,.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Weet je wat?
Ik doe net alsof je dat niet zojuist gezegd hebt,.
*zakdoekjes aangeeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:30 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daarnaast is het een wel erg makkelijke sneer,.
Vlugzout, mag ik hopen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
*zakdoekjes aangeeft
*tevens zout..
Was je flauwgevallen dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |