Goed van je Maar Mag Ik FF Me Ellende Kwijt, de ah prijst het aan zonder hoofdletter.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:55 schreef mOBSCENE het volgende:
Anders post je dit even in een subforum dat ik heb geblokkeerd. BBH ofzo. Ik heb dat namelijk niet voor niks geblokkeerd... ik wil het niet weten
He, kanjer, gaat ie nogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:58 schreef newsman het volgende:
[..]
Goed van je Maar Mag Ik FF Me Ellende Kwijt, de ah prijst het aan zonder hoofdletter.
Je moeder was vast Bonnie Sint Claire.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:56 schreef skiczukie het volgende:
Okee, en nu mag je in bad gaan, en strijkijzer meenemen.
Krijg kanker, aids-homo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:59 schreef newsman het volgende:
[..]
Je moeder was vast Bonnie Sint Claire.
Hier is je kadoo een radio. Ook goed voor in bad.
Is het gelukt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:04 schreef newsman het volgende:
Ach wat laat hem maar zitten in zijn ellende.
Gooi het eruitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Meid kom ff online ben echt ff niet happy.
Het spijt me. Hier, neem nog een pilsje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Fuck was ik eindelijk dronken acuut nuchter.
Jah, wat denk jij dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:15 schreef newsman het volgende:
Trouwens die gozer die over ziektes en homos loopt te schreeuwen heeft die veel vrienden ?
Ooh kijk hier is de mismaakte mongool zonder respect.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het spijt me. Hier, neem nog een pilsje.
Wat stoort je aan HBBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Fuck was ik eindelijk dronken acuut nuchter.
Flikker toch op, dronken teringlijer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh kijk hier is de mismaakte maakte mongool zonder respect.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat stoort je aan HBBEn waarom kom je niet gewoon met ons meeklagen in de SC
Kom op joh, lekker afreageren
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |