Toch sneu voor je.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
Goeie TT
quote:
Ja dat hadden we al door. Toch jammer dat je naar Radio bendeleider luistert.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:17 schreef wimbo het volgende:
Friet voor het leven,
Bier voor leven,
Sex voor even (als het tegen zit.
Reactie op vorige topic:
Dank, dan kan ik vrolijk de hand aan mezelf slaan strax
Hoe moeten we het anders opvatten?quote:
Natuurlijk.. never been beered and fried...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe moeten we het anders opvatten?
Never been beer and deep fried?
Ook nogal richting de seksuele kant.
öeh, kroket.quote:
Ik ga aan de pindakaas met appelstroop.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef the900 het volgende:
Miljaar, ik zit nu toch echt te overwegen de frituur aan te slingeren...
Miljaar, wat een ranzige combinatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga aan de pindakaas met appelstroop.
Aparte combi.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga aan de pindakaas met appelstroop.
mond.. spoelen.. bleekwater...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef rubinio het volgende:
[..]
Miljaar, wat een ranzige combinatie.
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef rubinio het volgende:
[..]
Miljaar, wat een ranzige combinatie.
Het is dat je het er bij zegt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef Janetje het volgende:
En dan heb ik het natuurlijk over je frituur...
Frikadellen zijn toch wel een goed plan nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef Janetje het volgende:
Ow krullemans, slinger dat ding maar gewoon aan hoor..
En dan heb ik het natuurlijk over je frituur...
Dan kan je er ook niet over oordelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef rubinio het volgende:
[..]
Niet alle dingen zijn het proberen waard, imo.
Verwar mijn brein eens niet met die triviale zaken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef the900 het volgende:
Wat hier staat is niet waar.
Ik oordeel over alles, waar ik over wil oordelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef the900 het volgende:
Dan kan je er ook niet over oordelen.
*persoonlijke beoordeling maakt over rubinioquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ik oordeel over alles, waar ik over wil oordelen.![]()
ontopic: onder het genot van een frituurgerecht of bier?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
*persoonlijke beoordeling maakt over rubinio
Onder het genot van een heerlijck glas Coubergh...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:36 schreef rubinio het volgende:
[..]
ontopic: onder het genot van een frituurgerecht of bier?
*met droge keel jaloers is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Onder het genot van een heerlijck glas Coubergh...
Ik kan dat soort acties altijd wel waarderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Janetje het volgende:
Midden op straat bij het station stilstaan, naar de volle maan kijken en ernaar huilen, terwijl je beste vriendin je staat aan te kijken of je compleet debiel geworden bent, is ok...
doodvallen staat wel op m'n agenda, maar nog niet vandaagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef Janetje het volgende:
Is iedereen trouwens toevallig doodgevallen?
Jammer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
doodvallen staat wel op m'n agenda, maar nog niet vandaag
Rustig maar jongen.. misschien komt dat nog...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
doodvallen staat wel op m'n agenda, maar nog niet vandaag
Hoe dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
whehe ik dacht effe dat je cerror was![]()
die wil me ook altijd doodquote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
die wil me ook altijd dood
effe de ingredienten voor een niet-zo-eenvoudig nicotine preparaat bij elkaar zoeken
[inkopt]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
die wil me ook altijd dood
effe de ingredienten voor een niet-zo-eenvoudig nicotine preparaat bij elkaar zoeken
Laten we het omkeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:07 schreef remlof het volgende:
oh caesar, wat heb ik gedan dat ik het verdien te sterven?*
Ceasar is er effe niet..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:07 schreef remlof het volgende:
oh caesar, wat heb ik gedaan dat ik het verdien te sterven?*
hey ik drink veel bier en kan frituur ook zeker waarderen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:07 schreef the900 het volgende:
[..]
Laten we het omkeren.
Wat heb je gedaan dat je het verdient te leven?
και συ τεκνον ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:09 schreef remlof het volgende:
ook gij janettus?
Miljaar, denk je dat dat genoeg is? Iedereen die dat níét doet moet onmiddelijk dood. Maar nog steeds heb je nog niks nuttigs toegevoegd aan dit leven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
hey ik drink veel bier en kan frituur ook zeker waarderen!
Miljaar, ik sta niet meer alleen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:12 schreef the900 het volgende:
[..]
Miljaar, denk je dat dat genoeg is? Iedereen die dat níét doet moet onmiddelijk dood. Maar nog steeds heb je nog niks nuttigs toegevoegd aan dit leven.
jawel hoor, ik heb veel mensen gelukkig gemaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:12 schreef the900 het volgende:
[..]
Miljaar, denk je dat dat genoeg is? Iedereen die dat níét doet moet onmiddelijk dood. Maar nog steeds heb je nog niks nuttigs toegevoegd aan dit leven.
Miljaar! Rubinogwat riep het ook al!1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Miljaar, ik sta niet meer alleen!
quote:
een fries die "miljaar" zegt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Miljaar, ik sta niet meer alleen!
Miljaar, straks zijn het er miljoen!quote:
of een miljaard!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:16 schreef the900 het volgende:
[..]
Miljaar, straks zijn het er miljoen!
Lambik..quote:
En hopelijk een kortere neusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lambik..
Maar dan met meer haar op den bol..
Welkom.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
Goedenavond
Goedenavond.. van wie ben je een kloon?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
Goedenavond
Foto's maken (1634x1224 pixelsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:19 schreef Pluto_Nium het volgende:
Wat kan je nou eignelijk allemaal met die telefoon van je ?
ook smsen of is dat dan weer net iets te veel gevraagtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:20 schreef the900 het volgende:
[..]
Foto's maken (1634x1224 pixels), filmen, muziek luisteren, afspraken bijhouden, plaatjes bewerken, spelletjes doen, de tijd erop zien, en als klap op de vuurpijl: BELLEN!
nokia 6880?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:20 schreef the900 het volgende:
[..]
Foto's maken (1634x1224 pixels), filmen, muziek luisteren, afspraken bijhouden, plaatjes bewerken, spelletjes doen, de tijd erop zien, en als klap op de vuurpijl: BELLEN!
Miljaar, ik heb geen alchoholverslaving.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lambik..
Maar dan met meer haar op den bol..
oh ja kut de 6880 heeft maar een 1.3 megapixel camera... zie je, neem ik 2 hijsen van een joint, begin ik meteen te raaskallenquote:
Het ga je miljaars goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:24 schreef the900 het volgende:
Mijn laatste post draag ik op aan BeF!
well done! we wachten op je reincarnatiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:24 schreef the900 het volgende:
Mijn laatste post draag ik op aan BeF!
nokia 6230iquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
Maar ik ben binnekort ook weer toe aan een nieuwe telefoon aangezien mijn abonnement binnekort afloopt.
Hebben jullie nog paar ideeen voor een nieuwe telefoon. Zelf vind ik die samsung dingen wel mooi, maar nokia's zijn weer makkelijker in gebruik enzo vind ik, oftewel ik ben er nog niet uit![]()
Geen alcoholverslaving en toch in BeF? Damn.. het lef...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Miljaar, ik heb geen alchoholverslaving.
en een hippietrui
Litso?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:32 schreef mOBSCENE het volgende:
Ook hoi.
Wie anders he?quote:
Een ouwe voor de gelegenheid uit de kast getrokken kloon...quote:
Whehe gei0l!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een ouwe voor de gelegenheid uit de kast getrokken kloon...
whehehe.. ik zei uit de kast... en getrokken...
Maar die manson ava kan echt niet hoor..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:37 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Whehe gei0l!
Deze hoeft trouwens maar tot 1000
vrouwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar die manson ava kan echt niet hoor..
Die heeft m'n moeder.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:38 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[afbeelding]
hmmm vind ik deze toch mooier![]()
[afbeelding]
Check...quote:
hoezo dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:37 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Whehe gei0l!
Deze hoeft trouwens maar tot 1000
100quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:46 schreef mOBSCENE het volgende:
Dat is het dichtst bijzijnde ronde getal.
Was ik helaas al voorbij.quote:
Verveling.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Vanwaar deze drang een bepaald aantal post bij al je kloons te hebben ?
Als je dat graag wilquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind em wel matig... ga je ook krassen nu?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Vanwaar deze drang een bepaald aantal post bij al je kloons te hebben ?
Dat jaquote:
to moet through zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
"Ladies and Gentlemen"
We are the thing of shapes to come
Your freedom's not free and dumb
This Depression is Great
The Deformation Age, they know my name
Waltzing to scum and base and
Married to the pain
![]()
Ik weet de meesten onderhand wel uit mijn hoofd. En er is nog altijd het boekje dat bij de cd zit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ah je weet er echt meer van dan azlyrics.com! worrying![]()
Dat is geen mansonquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
I got my head checked
By a jumbo jet
It wasn’t easy
But nothing is, no
WHOOOOOHOOOOOOOO
When I feel heavy metal
And I’m pins and I’m needles
Well I lie and I’m easy
All of the time but I’m never sure when I need you
Pleased to meet you
Ik vind Country House leukerquote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:03 schreef remlof het volgende:
heeft iemand nog een leuke audiostream voor me, ik kan effe niet bij m'n mp3's
http://webcast.xs4all.nl/play.asx?alias=fryslanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:03 schreef remlof het volgende:
heeft iemand nog een leuke audiostream voor me, ik kan effe niet bij m'n mp3's![]()
quote:
Maar... maar... maar ik ben bijna digibeet..quote:
waarom werd je dan voor nerd uitgemaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar... maar... maar ik ben bijna digibeet..
Bril ben ik al weer een poosje kwijt.. en mn haar is te lang voor spikesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
waarom werd je dan voor nerd uitgemaaktje hebt een mooie bril en je haar in vette vieze spikes zitten wat je eens in de 7 dagen wast?
Hoevaak is af en toequote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bril ben ik al weer een poosje kwijt.. en mn haar is te lang voor spikes
Maar omdat ik zo af en toe eens een computerspelletje speel.. dat mogen vrouwen blijkbaar niet
ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar... maar... maar ik ben bijna digibeet..
Bijna elke dag wel ff..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hoevaak is af en toe![]()
En welk spel ?
En wanneer was je laatste LAN-party ? () !!
Lights out guerrilla radioquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:11 schreef remlof het volgende:
ok, heb nu actionradio op staan met RATM, draait Omrop Fryslan dat ook?
Ben wel computerverslaafd.. maar is dat nerdig?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook
maar ik ben ook een nerd
voor fok begrippen zijn we digibeten...
maar de buitenwacht ziet alleen de computer
Dat zijn geen nerd spelletjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bijna elke dag wel ff..
Spelletjes als rollercoaster tycoon, theme hospital, warcraft en zoo tycoon.
Nog nooit gelanned..
idem en jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben wel computerverslaafd.. maar is dat nerdig?
Doctor required in GP's office..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat zijn geen nerd spelletjestheme hospital is tof maar ik ben die cd een paar jaar geleden kwijtgeraakt.
Mijn ziekenhuis werd altijd overspoeld door ratten/muizen, en toen ging ik ze neerschieten enzo en dat lukte niet en en en.. toen kwamen er mensen met kidney beans en toen ging m'n ziekenhuis failliet en eh.... KUTSPEL
Ik won wel altijd van die awardsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doctor required in GP's office..
Patients are asked not to die in the corridors..
Please refrain from feeding the vermin..
Ja, het is ook bekant onmogelijk om die niet te winnen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik won wel altijd van die awards
stfu nerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, het is ook bekant onmogelijk om die niet te winnen..
Je ging failliet...quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:28 schreef cerror het volgende:
Theme Hospital.... die heb ik nog ergens.
Doe mij maar Wing Commander IIIquote:
Je hebt de drang om veel te posten, dat is iets andersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:51 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik ben nog wakker en ik heb de drang om veel te typen.
Nee op dit moment heb ik de drang om mijn vingers als razend over mijn toetsenbord te laten vliegen en zo een enorme stroom woorden op mijn beeldscherm te toveren. Vreemd is dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je hebt de drang om veel te posten, dat is iets anders![]()
Och, weet je wat, doe het, laat je gaan, wees vrij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:53 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Nee op dit moment heb ik de drang om mijn vingers als razend over mijn toetsenbord te laten vliegen en zo een enorme stroom woorden op mijn beeldscherm te toveren. Vreemd is dat.
Ik heb net al een heel stuk in word getypt en het weer weg gegooidquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Och, weet je wat, doe het, laat je gaan, wees vrij.![]()
Zonde dat je het weg hebt gegooit, ik heb namelijk de neiging grote stukken tekst te lezen. Als je nog een keer een stuk typt zet het dan hier neer zodat de medegebruikers van dit forum ook eens mee kunnen genieten van jouw woordenopeenhoping. Beetje maf is het inderdaad welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:56 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik heb net al een heel stuk in word getypt en het weer weg gegooid
Soms denk ik dat ik echt heel maf ben. Maar meestal denk ik er dan bij dat ik liever maf dan fake ben.
all that fruit going to wastequote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:56 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik heb net al een heel stuk in word getypt en het weer weg gegooid
Soms denk ik dat ik echt heel maf ben. Maar meestal denk ik er dan bij dat ik liever maf dan fake ben.
Ik heb een weblog. En als ik zo alles op schrijf wordt het al snel persoonlijk (associatief schrijven? hoe heet het ookalweer? Wordt in The Sixth Sense ook genoemd). Dat post ik liever niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:00 schreef remlof het volgende:
[..]
all that fruit going to waste
flikker het dan op een blog ofzo
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik wil op mijn plug in baby spelenen hard
maar dan worden de buren niet blij ben ik bang
![]()
neuken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:26 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik ben alleen thuis.. en mijn eerstvolgende buren zitten twee kamers naar links...
Ligt eraan met wie.quote:
het liefst met iemand waarvan ik hou en waar ik me lichamelijk toe aangetrokken voelquote:
Spoken like a true human being...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:46 schreef remlof het volgende:
[..]
het liefst met iemand waarvan ik hou en waar ik me lichamelijk toe aangetrokken voel
als die niet voorhanden is laat ik de eerste voorwaarde vallen
geen idee... van je zelf, uit ervaring?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Spoken like a true human being...
Zeg.. waar kan ik dat leren.. menselijke uitspraken?
Hmmm... dus ik moet me vaker in contact stellen met echte levende mensen... *ril...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:50 schreef remlof het volgende:
[..]
geen idee... van je zelf, uit ervaring?
ja dat werkt het beste, 't is eng, maar het went! en je zal wel moeten als je seks wil met iets echt levendsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm... dus ik moet me vaker in contact stellen met echte levende mensen... *ril...
M...m..m...met iets levends?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dat werkt het beste, 't is eng, maar het went! en je zal wel moeten als je seks wil met iets echt levends
ja, dat vinden veel mensen het lekkerst, maar het hoeft niet hoor, je kan het ook bij je paarse dingetje houdenquote:
God wat voer ik vanacht toch een heerlijke gesprekken..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, dat vinden veel mensen het lekkerst, maar het hoeft niet hoor, je kan het ook bij je paarse dingetje houden
Let's not do that...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:30 schreef remlof het volgende:
*er nog meer drank ingooit
Ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:31 schreef M.Ram het volgende:
nog wakker..
Mja..ik ook zo.. even tekenfilmpjes kijken eerst nog..quote:
word lastig dan he.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef Misstique het volgende:
What could he do, should a bin a rockstar
But he didn't have the money for a guitar
das ook vrij onhandig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Misstique het volgende:
What could he do, should a bin a politician
But he never had the proper education
en heb je hem gekregen ook?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:28 schreef Bizznitch het volgende:
IK WIL JOOOOUUUU CHOWIIIIII *pokebal gooit*
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:28 schreef Bizznitch het volgende:
IK WIL JOOOOUUUU CHOWIIIIII *pokebal gooit*
DE PI is inderdaad van toepassing.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
Lesbian pron.
zullen we elkaar besmeren met vloeibare chocolade en dan elkaars lichamen aflikken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
Lesbian pron.
Foto's van maken en naar Frank sturen, die wil ze wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
zullen we elkaar besmeren met vloeibare chocolade en dan elkaars lichamen aflikken?!
lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
zullen we elkaar besmeren met vloeibare chocolade en dan elkaars lichamen aflikken?!
Foto's/filmmateriaal?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oh, já.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Môguhquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:42 schreef mOBSCENE het volgende:
Goeiesmorges.
voor jou al tijd Hanschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
voor jou al tijd Hansch!
Hansch klinkt echt als foute oostblok pr0nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remlof is een Spellings Nsb'er
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
voor jou al tijd Hansch!
Hey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Jaloezie is een grappig iets.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Hansch klinkt echt als foute oostblok pr0n
Daarvoor moet je bij Skiczukie (ofzo) zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Hansch klinkt echt als foute oostblok pr0n
Met slagroom!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:45 schreef Chowi het volgende:
Mag chocolademousse ook, Tal?
Het zorgde er wel voor dat-ie opeens PI's ging gebruikenquote:
We hebben het gewoon niet zo op van die hoi/doei figuren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:51 schreef mOBSCENE het volgende:
Zo zie je maar weer... de 'nieuwe' BeFfer begroet me gewoon maar de harde kern negeert me
Ik dacht dat jullie het toch wel even leuk vonden om te weten dat ik er ook weer benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef cerror het volgende:
[..]
We hebben het gewoon niet zo op van die hoi/doei figuren.
Nofi.
Gewoon een gesprek binnen vallen werkt nog het beste.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het toch wel even leuk vonden om te weten dat ik er ook weer ben
Of met een reactie als:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het toch wel even leuk vonden om te weten dat ik er ook weer ben
je werkt bij de febo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef B_BOY het volgende:
Ik ga ff naar me werk de beste friettent van de omgeving
tulekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:45 schreef Chowi het volgende:
Mag chocolademousse ook, Tal?
krullie is er niet... of ben jij soms een foute kloon van krulquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef mOBSCENE het volgende:
Have no fear!
Krullie's got beer!
beter?
hèhèquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
krullie is er niet... of ben jij soms een foute kloon van krul
Krul heeft geen foute klonenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
krullie is er niet... of ben jij soms een foute kloon van krul
wat doe jij nou weer hierquote:
been there done thatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat doe jij nou weer hiermoet je niet onder het bureau van dago hangen met een volle mond ofzo!?
quote:
Inderdaad nogal breezer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef mOBSCENE het volgende:
Kutkloon.
Die sig helpt ook nietquote:
Past wel in het thema.quote:
Het spijt me dat je er nog 820 mee moet dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef mOBSCENE het volgende:
Kutkloon.
Och, ik overleef het wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het spijt me dat je er nog 820 mee moet dan.
Kleine letter hoofdletter, dat gemekker.quote:
Idd, luister naar cerror, the master of cloonsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Kleine letter hoofdletter, dat gemekker.
En come on: Mob scene?
Nummertje 3:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Kleine letter hoofdletter, dat gemekker.
En come on: Mob scene?
Aha, ach ja ik ben niet zo'n marilyn-fan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:24 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Nummertje 3:
[afbeelding]
Daarom dus.
Ik ben mOBSESSEDquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Aha, ach ja ik ben niet zo'n marilyn-fan.
Anyway, sowieso een kutnaam.quote:
Volgens mij was dat het qua fanboy klonen.quote:
Plezier!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:31 schreef Misstique het volgende:
Plaatselijke volleyballers en basketballers aanmoedigen, eten, stappen![]()
Haarlem?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Plezier!
Ik ben er ook zo vandoor, naar C.'s geboorteplaats om wat vrienden aldaar te verblijden met mijn deelneming aan maaltijd en nadrinken
Das wel ver wegquote:
Das kutquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef mOBSCENE het volgende:
BeF is trouwens wel een stuk rustiger geworden... en men zegt af voor de meet. Dat is geen goed teken.
Ik ben wel eens naar een concert in Haarlem geweest maar ik kon de zaal niet vinden. Toen ben ik weer naar huis gegaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moedig man dan die Rompompom dat ie dat zo maar durft!!!
Uhuh!quote:
Kwartiertje met de treinquote:
Patronaat zeker? Dat is echt dom als je dat niet kan vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:44 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar een concert in Haarlem geweest maar ik kon de zaal niet vinden. Toen ben ik weer naar huis gegaan
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moedig man dan die Rompompom dat ie dat zo maar durft!!!
Ik heb biznitch naar een ander forum geloktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:49 schreef mOBSCENE het volgende:
Miljaar, wat is er met BeF aan de hand?
dan voel je je ook genaaid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef mOBSCENE het volgende:
Patronaat idd, maar hij was verhuisd. Wél een briefje op de deur "Wij zijn verhuisd" maar geen beschrijving hoe je daar moest komen. Op dat zelfde moment was het concert al begonnen, dus tegen de tijd dat we het evt. hadden gevonden zouden we te laat zijn.
Behollik. Vooral omdat ik geen beltegoed had, en een vriend van me wel. Maar die was er al. En die belde mij niet... ookal vroeg ie zich af waar ik was.quote:
dan sta je wel zo van:'GRrrrrrrrrrrr'quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Behollik. Vooral omdat ik geen beltegoed had, en een vriend van me wel. Maar die was er al. En die belde mij niet... ookal vroeg ie zich af waar ik was.
Gelukkig was ik niet alleen. En stonden we met zijn 2en zo van Grrrrrr!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan sta je wel zo van:'GRrrrrrrrrrrr'
dat maakt het dan iets beter maar nog zuigt het hard.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:00 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet alleen. En stonden we met zijn 2en zo van Grrrrrr!!
En gelukkig had ik iig geen 20 euro aan een treinkaartje verspild (OV)
Ja en dan heb je een kans om ze te zien en word het nog een fiasco.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:03 schreef mOBSCENE het volgende:
Het zoog wel hard ja. Vooral omdat ze maar 1x per jaar of minder naar europa komen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Ja en dan heb je een kans om ze te zien en word het nog een fiasco.
goed hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Prima, ik mag wel zeggen uitstekend zelfs![]()
En met de dominatrix?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb biznitch naar een ander forum gelokt
Pies oud!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:41 schreef Chowi het volgende:
Bonsoir, mes amies.
Hoewel..... anders ga ik naar m'n exquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef DeLeider het volgende:
En die meet gaat gvd wel gewoon door, ik heb niet voor de kat z'n kut een snipperdag opgenomen!
woont die in arnhem?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hoewel..... anders ga ik naar m'n ex
Vanuit Rotterdam gezien ligt dat bij elkaar in de buurtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ja da's maar 30km veluwe verderop!
net zoals rotterdam en den haag gezien vanuit hierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam gezien ligt dat bij elkaar in de buurt
Kloptquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
net zoals rotterdam en den haag gezien vanuit hier
of waarom je dat laatste flesje bier nog hebt opengetrokkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef Janetje het volgende:
Jezelf desmorgens afvragen waarom die fles drank in godsnaam voor 3/4 leeg is is tof..
Vanavond ga ik het nog eens proberen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
of waarom je dat laatste flesje bier nog hebt opengetrokken
dat je nu in de gootsteen kan leeg gieten
"Welke kankermongool belt er nou zo vroeg?!?!"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef Janetje het volgende:
Jezelf desmorgens afvragen waarom die fles drank in godsnaam voor 3/4 leeg is is tof..
Vanochtend belde een vriendin, om half 10..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"Welke kankermongool belt er nou zo vroeg?!?!"
Als je wekker gaat om 5 uur omdat je naar je werk moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |