En dat zei ze zomaar uit het niets?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef Tarado het volgende:
Het leukste wat ik van een vrouw heb gehoord die me wilde was; " drink je glas leeg, ik wil met je naar bed". Het glas was snel leeg...
woord bij daad gevoegd? alleen om te controleren of het resultaat ook naar wens isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef Tarado het volgende:
Het leukste wat ik van een vrouw heb gehoord die me wilde was; " drink je glas leeg, ik wil met je naar bed". Het glas was snel leeg...
Ben je een vrouw die haar uiterlijk mee heeft? Accenteer je vrouwelijke accesoires wanneer je bij hem wil opvallen, werkt vast.quote:
er is veel oogkontakt en nu...verder naar de hai en halloosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef MMaRsu het volgende:
Lang in zijn ogen kijken, dus veel oogcontact.
En dan op hem afstappen
voor relatie werkt gelijk de koffer in duiken niet echt goed.. dunkt mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
er is veel oogkontakt en nu...verder naar de hai en halloos
en dan.. oh wat is dit toch spannend
waarom niet meteen hai ik vind je een lekker ding klaar
wil je met mij naar bed en een relatie opbouwen als het klikt?
het is zo simpel waarom doen we zo moeilijk?
vraag m dan.. ga morgen naar m toe, en zeg: Ik vroeg me af of zo een leuke jongen als jij met een leuke meid als ik ergens wat wil gaan drinken, ik wil je beter leren kennenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ik heb veel mee!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ben je een vrouw die haar uiterlijk mee heeft? Accenteer je vrouwelijke accesoires wanneer je bij hem wil opvallen, werkt vast.![]()
Het hangt er vanaf wat jij verwacht van een man. Je kán hem benaderen voor seks, met de intentie van achteraf te zien of het wat wordt. De kans bestaat dat hij je als slet zal bezien (niet dat dat hem zal weerhouden van met je naar bed te gaan).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
nee idd is voor hem kat in bakkie, en als ie zn koffie op heeft geeft ie je een rotschop.. en loop je alsnog voorbij zn huis met de vraag.. what if..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
voor relatie werkt gelijk de koffer in duiken niet echt goed.. dunkt mij
nee maar iemand moet wel de appetijtelijkheid hebben dat je denkt nou daarmee zou ik best eens mee willen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Hoe kan een relatie nu werken als je nog niet met elkaar naar bed geweest bent? Dit is toch 1 van de belangrijkste en naar mijn mening het belangrijkste onderdeel van een relatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
precies, maandag opent ze een topic met hoe geweldig het weekeind wel niet was, dankzij de medewerking van de Fokkertjes!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef Barbaaf het volgende:
Wel, ik ga 'ns afhaken voor vanavond.
DonnaDonna: succes met de directe aanpak en nog één tip, mocht het misgaan: Hoe graag je het ook zou willen, de grond zal niet onder je opensplijten om je te verzwelgen, je zal echt zelf weg moeten lopen. Maar we gaan er natuurlijk allemaal van uit dat dit niet nodig zal zijn, toch?
sex is grootaandeelhouder in een relatie.. maar er is meer dan dat.. ja ik als man zeg dat ja....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan een relatie nu werken als je nog niet met elkaar naar bed geweest bent? Dit is toch 1 van de belangrijkste en naar mijn mening het belangrijkste onderdeel van een relatie.
ik had het over gelijk mee in de koffer duiken.. natuurlijk is sex onderdeel van een relatiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan een relatie nu werken als je nog niet met elkaar naar bed geweest bent? Dit is toch 1 van de belangrijkste en naar mijn mening het belangrijkste onderdeel van een relatie.
You said so!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef Barbaaf het volgende:
Wel, ik ga 'ns afhaken voor vanavond.
DonnaDonna: succes met de directe aanpak en nog één tip, mocht het misgaan: Hoe graag je het ook zou willen, de grond zal niet onder je opensplijten om je te verzwelgen, je zal echt zelf weg moeten lopen. Maar we gaan er natuurlijk allemaal van uit dat dit niet nodig zal zijn, toch?
nee ik ga voor real ik wil liefde ervaren..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat jij verwacht van een man. Je kán hem benaderen voor seks, met de intentie van achteraf te zien of het wat wordt. De kans bestaat dat hij je als slet zal bezien (niet dat dat hem zal weerhouden van met je naar bed te gaan).
Ik zie niet goed in waarom je denkt dat die aanpak niet zou werken..
Ben ik met je eens, maar een relatie is (nog) geen relatie als je geen seks met elkaar hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:47 schreef dutchmage het volgende:
[..]
sex is grootaandeelhouder in een relatie.. maar er is meer dan dat.. ja ik als man zeg dat ja....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |