Hoe heet dat nummer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef the900 het volgende:
Eminem met zijn negerachtig klinkende nieuwe nummer
He, dat "wil je" aan het eind van jouw zin is vragend bedoeld, niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo te zien ben je trots op je land, maar typ je eigen taal dan ook volledig correct zonder spelfouten e.d. wil je.
geen idee, maar hij zingt iets alsquote:
Tief op. Ga slapen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef xim0tje het volgende:
sorry beetje te veel bier op.
Alleen als jij je zin met een punt afsluit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
He, dat "wil je" aan het eind van jouw zin is vragend bedoeld, niet?
Dan moet er een vraagteken achter slimmerd
Okee, helaas. Ik was vandaag in de MediaMarkt en ik hoorde een voor mij onbekend Eminem-nummer, klonk goed, lekker tempo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef the900 het volgende:
[..]
geen idee, maar hij zingt iets als
"and when I'm gone, just carry on, no pr0n rejoice everytime you hear the sound of my voice"
Hoe ging die?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, helaas. Ik was vandaag in de MediaMarkt en ik hoorde een voor mij onbekend Eminem-nummer, klonk goed, lekker tempo.
Een smiley is voor mij een puntquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen als jij je zin met een punt afsluit.
Doe relaxed, ik geef gewoon mijn mening en leg uit waarom ik een aantal typfouten maak.quote:
Hoeft niet, het kan retorisch bedoeld zijn. Oók als er 'wil je' staat. Rechtert: "Gij schavuit, ga eens even gauw naar het gevang, wil je." Nou, dan vraagt ie het niet heur.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
He, dat "wil je" aan het eind van jouw zin is vragend bedoeld, niet?
Dan moet er een vraagteken achter slimmerd
Kerel je mist elke vorm van intellectualiteit. Probeer eens je eigen gedrag te analyseren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef xim0tje het volgende:
sorry beetje te veel bier op. Maar wat ik zeg meen ik. Dat ik dit topic post komt omdat ik nu ruzie met een meisje heb omdat ik zei dat ze geluk had dat ze me die tijd (dat ze haar feesje geefte) nog niet zo goed kende want als ik daar was. Hadden er harde klappe gevalle. Omdat er zo'n blanke is die zich kleed / gedraagt / praat als neger en nog een keer kk bijdehand is tegen mij ook. En dat blijkt der beste vriend te zijn/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |