Ik had een heel mooi topic over internetradio zeeland, maar de DJ is ziek geworden, en Snakey heeft per ongeluk het topic op slot gegooidquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:49 schreef TC03 het volgende:
Ik wil lachen in ONZ. Maar ik zie alleen maar reekschen en hendig onsjieke topics.
Waar is de humor gebleven menschen. Moet het allemaal weer van mij afhangen?
Waar zie je mij lachen om sjiek?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:50 schreef cerror het volgende:
Als je het woord sjiek al lachen vindt zal de rest van onzin ook wel grappig voor je zijn.
Hendig sjieke quote kapot gemaakt jij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zomaar post je MIJN hendig sjieke smiley. ZONDER vermelding
hahahahhahahahahquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:49 schreef TC03 het volgende:
Ik wil lachen in ONZ. Maar ik zie alleen maar reekschen en hendig onsjieke topics.
Waar is de humor gebleven menschen. Moet het allemaal weer van mij afhangen?
Sorry, dat was een beetje bot.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wauw, interessant. Die mening van jou.
Ik ben mooi wel de baas hoor!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wauw, interessant. Die mening van jou.
©Bananenman.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zomaar post je MIJN hendig sjieke smiley. ZONDER vermelding
hahahaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |