abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34035151
Het leek me leuk om brieven te schrijven met een typemachine. (elektrische leek me wel beter aangezien je dan niet knoerhard op die knoppen moet rammen)

Het leek me leuk, omdat je dan ook echt hoort en ziet dat je een brief schrijft. plus dat het een zekere cachet aan een brief geeft, dat het lijkt alsof er meer moeite voor gedaan is.

Zijn die dingen nog levend? Is er nog een inktmarkt voor die dingen? heb jij er nog een liggen?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:39:40 #2
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_34035309
Het lijkt je leuk om een typemachine te gebruiken, heb je ooit wel eens op zo'n ding getypt ??? Dat wil toch niemand meer terug, wat een kleredingen
Als je wil dat je kan zien dat je er ook moeite voor gedaan hebt, pak dan een pen !
  zaterdag 14 januari 2006 @ 04:16:54 #3
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_34039716
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat men geen pc had, maar dus een electrische typemachine.
Dat was geen pretje want je zat met 2 zaken:
1 een typelint wat na misschien een 2000 woorden toch wel leeg raakte.
2. Als je een letter foutief intikte had je een correctielint waarmee je de letter weg kon halen.

Er moet toch wel een lettertype zijn wat overeen komt met dat watje zoekt?

Maar goed, als je het echt wilt kijk eens op marktplaats. Voor een 10,- heb je er al wel 1. Soms zelfs gratis af te halen.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
pi_34041387
tjah het inkt verschijnen op papier. het velletje dat omhoog floept naarmate je vordert. Het heeft wel wat.
Maar idd die inkt linten of (ik weet niet waar een electronische mee werkt) zijn die dan nog verkrijgbaar? zijn ze net zo duur als bijvoorbeeld polaroid cassettes?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:01:12 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34046435
Ik zou zeggen, zoek een programma dat type-geluiden maakt, bij elke letter: TAK TAK TAK!
En neem dan fontje Courier of zo, fixed font.
censuur :O
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:09:00 #6
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_34046650
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zou zeggen, zoek een programma dat type-geluiden maakt, bij elke letter: TAK TAK TAK!
En neem dan fontje Courier of zo, fixed font.
Ooit in win 3.11 had ik een programma wat TAK TAK TAK deed, briljant!
Ik zal nog even kijken voor de TS, misschien heb ik hier nog een electronische typemachine...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:12:05 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_34046732
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:36 schreef outcast_within het volgende:
tjah het inkt verschijnen op papier. het velletje dat omhoog floept naarmate je vordert. Het heeft wel wat.
Maar idd die inkt linten of (ik weet niet waar een electronische mee werkt) zijn die dan nog verkrijgbaar? zijn ze net zo duur als bijvoorbeeld polaroid cassettes?
Mijn elektronische staat al jaren bij mijn moeder en wordt daar nog regelmatig gebruikt. Er gaan carbonlinten in en volgens mij zijn die (nog steeds) niet extreem duur.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')