Die fout maakte BVO ook een pagina of 2 geleden.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
TimmyAsd -2: Komt hier volgens mij helemaal niet zo veel.
You're welcome.quote:
Oh jee! *siddert en beeft*.quote:Die fout maakte BVO ook een pagina of 2 geleden.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
charmed_angel +2 omdat ik haar gister toch wel miste op het stoeltje naast me!
BVO en Andiyan -2: staat charmed_angel weer wat hoger
Tactloos zul je bedoelen!quote:
JELLE KLAASEN!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
Oké, nu heeft een edit geen nut meer dus.
Whoeps, niet gezien, maar is al aangepast.quote:
het is wel oooooooooover…. maar nog niet voorbiiijjjjjquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Zhenar het volgende:
+2 Babette21 omdat ze de nieuwe Sneeze is, oftewel: geef haar een kans!![]()
![]()
Volgens mij is iedereen wel voor Jelle hoor, ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JELLE KLAASEN!![]()
![]()
Omdat jij ook voor Jelle ben.... krijg je morgen pluspuntjes van mij! Beloofd!
Jelle![]()
I couldn't care lessquote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef --Globe-- het volgende:
Volgens mij is iedereen wel voor Jelle hoor, ik ook![]()
Babette, wat doe jequote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
I couldn't care less
al is dit tactisch gezien natuurlijk weer dom om te zeggen;)
Erm je werd door Martijn de kleedkamer van Jerney ingeschoptquote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef Omega het volgende:
-2 CDP, als ik nou door Chantal de kleedkamer werd ingetrokken, nee jij laat het door Martijn gebeuren. Niet iedereen heeft dezelfde fantasie als jij![]()
Niet dat ik je dat niet gun hoor, maar mag je ook nog stemmen als je er al uit ligt?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga stemmen
jaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet dat ik je dat niet gun hoor, maar mag je ook nog stemmen als je er al uit ligt?
Zou een beetje een rare finale worden anders... komt er namelijk nooit een winnaar als je met z'n tweeen overblijft en met z'n tweeen alleen maar mag stemmenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet dat ik je dat niet gun hoor, maar mag je ook nog stemmen als je er al uit ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |