quote:Op zondag 15 januari 2006 11:48 schreef Ayaxola het volgende:
Cee -2: Al zo lang niet meer gezien, of ligt dat aan mij
quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:14 schreef Cee het volgende:
Ik kan geen vraag verzinnen, en ben na vandaag een paar dagen op vakantie dus
a. m'n user-survival punten staan in gevaar en
b. ik kan denk ik niet op tijd een trivia vraag verzinnen dus
cee. iemand anders mag wat bedenken!
Vuile jankslet!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh maar LeBeau, zo bedoel ik het niet..
.
Morgen krijg je pluspunten van me!.
.
Ik kan maar 2 pluspunten per dag geven en dat is te weinig!.
.
Ik hou van iedereen hier!.
.
uitgeschakeld:quote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand even een lijstje van de afvallers tot nu toe maken, Tom Tom misschien? Je bent mod of niet he
Inlikkende stemmentrekkerquote:
Je hebt nog tien punten, dus ik dacht "die houdt het wel even vol". En ik wilde ook wel weer eens op iemand anders stemmenquote:
Was strategisch bedoeld zodat jij en ik bij elkaar kwamenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
Waar haal je al die vijanden vandaan?![/sub]
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was strategisch bedoeld zodat jij en ik bij elkaar kwamen
Dizer is bezig Babs!quote:
Wou je dit nog 9 weken volhouden dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is het een idee om vanaf de top 20 de stemming aan te passen zodat je meerdere mensen pluspunten kunt geven... anders zijn we ruim voordat Idols afgelopen is al klaar met het spel denk ik...
Ik vind het wel vermakelijk eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou je dit nog 9 weken volhouden dan?
quote:
GODVERDOMME mij en zhenar even minpunten gevenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
godtyfus.....
* Bet gaat maar weer editen dan....
alsof ik uberhaupt ooit pluspunten van jullie ga krijgen?!?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef Dizer het volgende:
GODVERDOMME mij en zhenar even minpunten gevenDas tactisch niet zo sterk van je Bet
Kutquote:Op zondag 15 januari 2006 12:18 schreef Omega het volgende:
Ik ga stemmen
Als je nou pluspunten uitdeelt, dan krijg je ook pluspunten toegekeerd!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof ik uberhaupt ooit pluspunten van jullie ga krijgen?!?
die steken jullie toch alleen in elkaars reet????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |